iimpann

Alla inlägg under april 2013

Av Ida Rönnberg - 1 april 2013 19:21

Nu har jag målat en manga i min mangabok!

 

För er som inte har sett min mangabok eller jag tror jag inte har visat den förns nu.

 

Den vart så hära och jag vart väldigt nöjd för att jag är inte så bra på att rita manga.

 

Oj jag fick lite dålig zoom men skit samma ni ser ju iallafall   

Av Ida Rönnberg - 1 april 2013 18:17

Vissa kanske glömmer eller tycker det är skönt att slippa ett djur när det dör, när ett djur dör för mig så dör en bit av mig  

Den 7 april så var det då min älskade Thelma försvann ut ur mitt liv.Det kändes som nån stod och slog mig i hjärtat och tårana rann, det kändes som jag svek henne när vi lät henne gå till ljusare tider. Ett är tidigare hade min egna lilla Findus gått bort, han vart överkörd... Som tur var min bror och hans tjej här. Så dem va med på begravningen (Min bror är vaktmästare/ guid i västerås domkyrka och jobbat som vaktmästare i flera kyrkor så han kunde begravning, och hans tjej/ fru är florist så hon fixade blommorna) Men när Thelma dog kände jag mig ensamm,

Thelma dog av sin sjukdom, thelma hade epilepsi och sista gången så var hon nästan hjärndöd när jag såg henne gå in i väggen så brast allt och jag grinade hon hade ca 10 epilepsianfall innan vi tog bort henne.

Jag följde med men jag satt kvar i bilen och tittade på hästar som hoppade medans tårana rann.

Den dagen är rent ett helvete för mig, jag berättar det hära nu för att om sju dagar så hände det för ett år sen... För ett år sen viste jag inte... För ett år sen hade jag henne...

 

För ett år sen skrattade jag med dig även om jag inte hörde dig men jag kände dig och du kände mig. Kramar från mig!


För er som tog er tid och läste tack det värmer mitt hjärta och för er som skiter i djuren när dem dör så dra åt helvetet!!

Av Ida Rönnberg - 1 april 2013 16:05

Hmm undrar om superb stavas så???
Aja hej allihopa! Jag har en helt underbar dag och jag hoppas ni har det! Ikväll lite senare tänkte jag ta lite kort och fixa på bloggen! Nu ska jag och handla med min pappa. Så jag skriver mer sen från min dator osv. (Mobba inte mitt stökiga rum i bakgrunden.)

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards