iimpann

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ida Rönnberg - 25 oktober 2012 22:01

So sweet <3

Av Ida Rönnberg - 25 oktober 2012 20:09

Åå har super ont i huvudet, men jag har nog gjort min läxa. Vi får väl se om jag skriver i morgon det känns som mitt huvud ska sprängas. Och hon som vann vill att jag ska skriva om hennes blogg och det ska jag göra men jag mår ju inte super så jag hoppas hon inte blir arg nu när hon inte får den idag -.- och nu ska jag titta på kockarnaskamp ^^

Av Ida Rönnberg - 24 oktober 2012 22:30

Haha gud så fult! Det står att jag kan flyga på tyska men ändå så står ugglan på ett moln^^ (dålig hummor)

Av Ida Rönnberg - 24 oktober 2012 22:02

   

ååå.. Vad jag är trött men innan jag ska sova så måste jag göra tyska läxan som vi har till i morrn har inte övat nånting då bara för att jag har bowlat idag och jag har bara inte orkat men då får jag lida för det och göra det nu :P och så hoppas jag att jag får mitt sims då för då kommer det bli några bilder från sims, men det är jätte kul :)

  


Av Ida Rönnberg - 24 oktober 2012 21:45

Här är några "bra" bilder. Förlåt att dom är inte nå bra bilderna :)

Av Ida Rönnberg - 24 oktober 2012 15:57

Snart till bowlingen då. Jag ska försöka ta nå bilder men det går så fort att jag inte hinner! Aja ska blogga mer ikväll ^^

Av Ida Rönnberg - 23 oktober 2012 21:45

Hoppsan jag råkade sicka två gånger men jag tar bort det i morrn, och min bild kom inte med! Jag lägger in den nu^^

Av Ida Rönnberg - 23 oktober 2012 21:41

Te+mig=<3 jag älskar te, jag är en liten tenörd. Jag säger att jag är liten för jag är bara 158 cm "lång" aja nu till te:t det är super gott, nån mer som gillar det ?

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Skapa flashcards