iimpann

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Rönnberg - 29 maj 2012 20:35

 

 Har inte så mycket att blogga om idag då :P har inte gjort så mycket .... Försöker lista ut mitt tal och sånt. Snart är det sommarlov och jag längtar så mycket :D Samma dag ska jag till grönan med några kompisar hoppas jag inte dör :S Men jag ska dra nu ska försöka blogga mer i morrn :)


Bye Bye ....

Av Ida Rönnberg - 27 maj 2012 14:40

  

Jag hoppas ni har grattat era mammor nu !! även om ni bråkar... Jag har gjort det. jag gav..

1 macka

kaffe

ljus kopp

kort

blommor

Kan inte ladda upp bilden :( jag försöker göra det senare ... Syns i kväll :D

Av Ida Rönnberg - 27 maj 2012 02:27

  

Loreen är så himmla bra !! Och nu ska sverige ordna eurovision song contest 2013 :) Ååå vad jag vill gå på det men jag kommer aldrig har råd ed nå sånt :( Aja men loreen är ju världs bäst hon fick 18 st 12 hur bra är inte det ??

Men jag ska dra nu ha en bra natt så syns vi i morrn :D




goodnight :)

Av Ida Rönnberg - 26 maj 2012 20:39

jag bara måste visa den ....

 

Jag älskar äldre tema och jag älskar färg så vad tycker ni ?? :)

Av Ida Rönnberg - 26 maj 2012 20:36

 

Det är dagens bild då .... Fast jag ritade den i veckan men jag har inte ritat så mycket just nu :)

Av Ida Rönnberg - 26 maj 2012 20:25

  

I dag är det finalen eurovision song contest ska bli så kul ! Annars har jag inte gjort så mycket idag ... I morgon är det morsdag så glöm inte bort din mamma då !! Ge henne nånting .. Det kan va allting bara det kommer från ditt hjärta <3

  

I morrn så ska jag i väg så jag kommer skriva lite senare men jag kommer att göra det !! of course.

Imorrn kommer Harry men brorsas hund :) Han har vart här under veckorna men på helgerna åker han iväg.. För min brorsa är på bröllopsresa :)

  

Av Ida Rönnberg - 25 maj 2012 19:33

  

Hej jag sitter här och tänker på ett tal som jag ska ha i skolan och vet ni vad jag kommer på :D inget det är helt tomt.. Och då kom jag på att jag har ju er så snälla kom på nå jag kan prata om. Kan handla om vad som helst typ :O Men jag tror jag inte kommer blogga nå mer för dagen men jag skriver mer i morrn ;) hejdå alla!'

  

Av Ida Rönnberg - 25 maj 2012 18:51

  

Vist har det varit ett härligt väder nu den hära veckan ... :) jag har bara gått i shorts !! Det jag gillar med att det är varmt är att jag inte fryser. Det jag inte gillar med att det är varmt är att jag gillar att inte bli för varm ! I veckan så var jag med en kompis och vi hade ett roligt maskros krig gissa vem som van ?? Just det jag gjorde det :) vihooo.. föra helgen så var jag med min andra kompis tova :) Det var så varmt att vi köpte en glass .... Vi spelade krocket och hade det väldigt roligt.... En bra vecka säger jag :) Här kommer det 3 st shorts som jag är kära i <3

 

 

 

 

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards