iimpann

Alla inlägg under april 2013

Av Ida Rönnberg - 3 april 2013 16:58

Tack för dem senaste söta kommentarerna! Det värmer mitt hjärta och jag får kick till att blogga mer! Men just nu är jag på väg in till stan och bowla som vanligt. .. men det blir mer när jag kommer hem + jag slänger in två små gulliga bilder nu som tack!

Av Ida Rönnberg - 3 april 2013 11:50

smoothie är perfekt på morgonen, det går fort att göra och det är super gott!!
Till 2 stora glas.
Du behöver:
En bunke att mixtra i.
En stavmixer
3-4 dl jordgubbar (frysta)
2 dl blåbär (frysta)
Fil eller yoghurt som täcker bären.
2 tsk socker

Gör så här:
Ta fram bunken och lägga i dem frysta bären, häll i filen eller yoghurten. Mixtra tills det inte är nå klumpar kvar, till sätt sockret och rör om. Häll upp det i ett glas och njut. Det gär även att ha i andra bär.

Av Ida Rönnberg - 2 april 2013 22:10

1. Jag har ritat sedan jag lärde mig att krypa.

2. Jag har skrivsvårigheter och testas för dyslexi.

3. Den 22:a april fyller jag 15 år.

4. Jag vet inte varför man använder as och fail men jag säger det själv.

5. Jag är plugg till prov men inte läxor.

6. Jag lossas intressera mig på tråkiga lektioner för att slippa svara på frågor.

7. Det första jag tänker på morgonen är VAD ÄR KLOCKAN!? eller vad ska jag äta idag?

8. Jag stör mig på folk som smaskar och säger mm vad gott osv....

9. Jag blir lätt arg och lätt glad, men jag blir nästan aldrig ledsen.

10. Min dag blir bra när du skriver en fråga   


Om du undrar något så fråga på jag svarar så fort jag ser och jag svarar såklart att jag svarar!!!!!

 

Så klart inga dumma kommentarer då såklart, men om du har funderingar så fråga det behöver inte va nått om mig.

Av Ida Rönnberg - 2 april 2013 22:06

Nice

 


H&M patterned shirt, 79 SEK / H&M skinny leg jeans, 200 SEK / H&M platform shoes, 150 SEK / H&M bangle bracelet, 39 SEK / H&M h m, 79 SEK / H&M h m, 59 SEK

Av Ida Rönnberg - 2 april 2013 21:52

Nu känns det som jag är inne att måla prinsessmanga med en coolare stil! det är väldigt kul och man får göra något gamalt till något nytt!

 

Den hära vart inte så bra för jag är så trött och jag viste inte riktigt hur hon såg ut..

 

Men en sko fick hon    Det vet jag i alla fall att hon tappar den.

                                                  

                    Vad tycker ni?

Av Ida Rönnberg - 2 april 2013 21:11

Hejsan! Idag skriver jag sent för att idag kom min bror, hans tjej och harry över. Vi hade jätte kul och vi pratade lite om praoen jag och annsi, eftersom vi har prao nästa vecka och jag ska praoa hos henne! Det ska bli väldigt trevligt för att jag ska få bo hos dem även så det ska bli mega kul  .

   

Bild på lilla harry när han var så trött, han är så snäll och söt.. världens snällaste/bästa hunden i världen!

Just nu så sitter jag och ritar och sjunger med i musiken som jag har på. Jag undrar även varför man säger as?

As= dött djur

As anväds i meningar som as gott, as snyggt osv? Är det inte dåligt då? Vem kom på att man ska säga as i meningarna? Jag säger även as... Men det blir ju typ så hära ¨det hära var ju dött djur gott ju!¨ Det låter ju inte så gott ju  

Nån som vet varför man använder det??


Av Ida Rönnberg - 2 april 2013 00:29

Ni får en suddig bild på mig och zigge, det vart den ända "bra" bilden på oss! Hehe god natt och tack för dem fina kommentarerna jag fick idag när jag visa min manga!

Av Ida Rönnberg - 1 april 2013 20:12

Varning för känsliga tittare.... Bilderna är inte bra på mig!!

Det var ju ett tag sen jag hade min outfit och det kommer bli bättre sen när min andra dator är fixad + att jag har tömt min kamera...

Jag varnade er ju att dem inte var bra!

Suddig bild till och med! Ni har rena lyxen här alltså, hehe hade ej bra bakgrund heller men det får ni ta nu   

   

JAAA VET jag hade as bra fantasi också! Nej men jag har faktiskt lite brottom ner ska se nå nytt på tv sen äre topp model! Sista idag då och det är bloopers så det kommer bli as kul! hejdå syns snart igen.

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards