iimpann

Alla inlägg under juni 2013

Av Ida Rönnberg - 28 juni 2013 13:21

Ni undrar kanske vfr jag har skivit:
Bra eller dålig dag?
I min rubrik.
Och jag har olika anledningar och jag tänkte berätta vfr i + och - lista.
Vi börjar med -
Min katt zigge mår inte bra :'(
Han har bara blivit sämre den hära veckan.
Jag har ont i magen.
Stressad!

Nu till +
Kag ska tilö cityfestivalen med mom and dad.
Det ska bli mysigt och vi ska äta i stan.

De var de, jag vet inte riktigt, helst vill kag ligga kvar i min säng och sova,en ska fixa mig nu så vi syns!

Av Ida Rönnberg - 27 juni 2013 21:28

Jag var tvungen att göra en ny insta :'(
Bara för att min gamla kunde jag inte ens skriva en kommentar eller följa en annan!
Men nu hoppas jag att mina läsare vill följa mig!
Såklart så vill jag ju följa er om ni följer mig :-)

I morgon ska jag till cityfestivalen!
Det bli jätte kul,
Om ni ska ditt så gå och titta på comminor!
Min bror spelar i det bandet,
Han är basist.
Ska bli trevligt då nu ska jag gå och sova.
Så godnatt! :-)

Av Ida Rönnberg - 27 juni 2013 13:59

Ja jag vet att jag lova att blogga mer...
Men jag har ingen inspo så jag bloggar så mycket som jag kan.
Tänkye göra en video när jag ritar ett ansikte och visa upp allt jag har köpt!
Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem för då ska vi åka och hämta mitt id kort.
Så det vart några "snygga" bilder på mig medans jag väntar nu.

Har man tråkigt så har man de.

Av Ida Rönnberg - 23 juni 2013 18:26

Jag kommer snart att spricka av uttråkning! Det är sjukt så uttråkad jag är, därför har jag inte heller bloggat nå, bara för att jag har inget att skriva om. Jag har nå att göra varje dag nu, men det är inge länge sä det blir tråkigt efter. Alltså som tex var jag på kalas idag. Ångrade även att jag köpte upp alla mina pengar på kläder :-( jag hade ca 3000kr och nu har jag 300 kr! Jag ångra mig för att jag hittade saker nu som jag har letat efter as länge! Alltså typ som surfplatta, mac och nitendo (har det i bilen och spelar när vi åker till åland) och jag hada haft råd med en av sakern! Eller nitedot och surfplattan hade jag haft råd med tillsammans! Buhu vad tjurig jag blev :'-( så nu ska jag försöka hitta på nånting så bye bye!

Av Ida Rönnberg - 20 juni 2013 16:19

Jag tar först det jag har ritat. Sist jag försökte lägga in det hära så vart det knas,
Så jag har fixat och trixat så nu!
Det är en bild på ett öga
Och en på zigge när han sover <3
Jag själv vart rätt så nöjd,
Men vad tycker ni?

Faktiskt har jag en viktig sak att säga.
Jag kommer fortsätta blogga :-D
Så myclet jag kan och hinner,
Blir mycket från mobilen då da
men jag kan lite knep så det ser vanligt ut.
Men efter sommaren så kommer jag få en mac av skolan nu i 9:an.
Och då tror jag det antagligen blir mycket mer bloggande under det året.
Men då kanske jag kommer byta bloggportal till blogg.se
Inte säkert, men så ni vet hur följande år kommer troligen att bli ^^
Har ni nå frågor så skriv :-)

Av Ida Rönnberg - 18 juni 2013 23:23

Har vart i stan idag därför den dåliga uppdateringen och jag tror det kommer fortsätta så ett tag... tråkigt, men jag har ingen inspiration så det blir inge roligt att läsa för er. Men jag lovar att jag kommer tillbaka sen. Jag ska fortsätta blogga men det blir nog ett inlägg och ibland inget! Men jag ska blogga lite :-D typ om mitt recept och så ska jag visa vad jag har köpt men jag har ingen bild. Och jag kör utan bild nu för att bloggplatsen appen hänger sig när jag försöker lägga in en bild.

Av Ida Rönnberg - 15 juni 2013 21:16

Hej
Som jag aa i mitt förra inlägg så var jag väldigt uttråkad.
Men jag har bakat chokladmuffins
Och jag fick ett jobb av pappa ....
Jag skulle gräva ett hål som var ca 1 m för 50 kr, så dum som jag var sa jag ja :P
Men nu har vi ätit mina muffins och dem vart super :-)

Jag ska fixa receptet åt er i morgon
Och då har jag ävet nå och skriva om ^^
Nu ska jag snart bada,
Sen blir det nog lite spela och sen ska jag sova så godnatt :*

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards