iimpann

Alla inlägg under maj 2013

Av Ida Rönnberg - 30 maj 2013 20:41

Hej jag ska köpa att par skor sen, och jag älskar verkligen stora klumpiga skor. Och då har jag hittat dem hära. Vilka tycker ni jag ska ta? Fast isf så ska jag köpa fejkade Dr martens

Av Ida Rönnberg - 30 maj 2013 19:25

Jag är väldigt nöjd med dem hära, och jag hoppas ni också tycker dem är fina :-D

PS. Den med dem tre gubbarna är en tavla jag måla som var till min mamma i morsdags present, som ska hänga på vår foto väg ^^

Art
Av Ida Rönnberg - 29 maj 2013 15:14

       

Av Ida Rönnberg - 29 maj 2013 14:48

Hejsan!

Kommer bara bli ett lite snabb inlägg,

för att jag ska plugga nu till so prov och sen kommer simon och anne-sofie hit  

Ska bli så kul! Och så ska vi fira lite sen morsdag.

Imorgon är det so prov, tyska prat eller vad man ska säga och fysik.

Den värsta dagen är kommen.

Men men

 

Men vi snyns snart igen!

Hejdå!!!

Av Ida Rönnberg - 28 maj 2013 16:38

Just nu är det väldigt mycket läxa, prov och sånt dära.

Men jag ska försöka att överleva och göra mitt bästa.

Nu ska jag gå in och göra klar engelska och svenskan som är till i morgon.  

Men vi syns snart igen om jag överlever   

Har ni mycket läxa? Isf vad?

Av Ida Rönnberg - 28 maj 2013 15:53

Tänkte visa hur du kan göra en gammal sliten tröja till en helt ny   

 

1. Välj först en gammal tröja som du inte använder någor mer, måste vara långärmad

2. Klipp av tröjans armar

3. Sen är du klar!

Jag sa inte att det skulle vara sårt, det är super lätt men det blir en helt ny tröja!

Tycker du det vart bra?

Vill ni ha mer tips, lite svårare?


Ps. Det ska 3 i början och tröja i slutet, var inte så smart att skriva i vitt   

Av Ida Rönnberg - 27 maj 2013 18:36

Hej hej   

Bara så ni vet så kommer jag längre fram att byta min blogg adress (namn?) till idaronnberg, just nu har jag både iimpann och idaronnberg så ni vet. Men jag säger till sen före innan jag byter, men jag tänkte köra en lite 10 faktan om mig igen. Och den hära gången tror jag att ni inte viste mycket om dem hära 10 sakerna som är

 

Ska försöka hålla bloggen i liv medans det är sjukt mycket prov och redovisningar. Helt spänd inför denna vecka är så sjukt mycket, men nästa vecka är allt klart och man behöver bara gå och glassa runt  

 (ps! Jag menade ta hål ovanför överläppen inte över överläppen men jag hoppas ni förstod!)

Av Ida Rönnberg - 26 maj 2013 13:04

Hallu!
Ska snart i väg till farmor och äta och sen så ska vi gå till mormor och fika! Efter det så ska jag förbereda mig inför engelskan i morgon, så vi får se om det blir nå mer bloggande ikväll. Idag är det en speciell dag, det är morsdag! Så ge din mamma en kram och säg hur mycket du älskar henne, jag lovar att dem blir glada ^^
(Jag valde en seriös bild som ni ser :-D)

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards