iimpann

Alla inlägg under december 2012

Av Ida Rönnberg - 31 december 2012 19:19

Läs ovan för^^

Av Ida Rönnberg - 31 december 2012 13:47

Här kommer tre bilder som jag har målat på mobilen ^^ (alla är inte så fina)

Av Ida Rönnberg - 30 december 2012 21:49

Jag fick världens sötaste bild på zigge så jag är tvungen att lägga ut den ?

Av Ida Rönnberg - 30 december 2012 20:52

Jag har ett väldigt svårt val nu. Vad ska jag ha på mig i morron? Och jag tänkte om ni kunde hjälpa mig! Okej skriv vilken tycker ni är den finaste. Den randiga mer 2000tal eller den röda mer 50tal? Snälla hjälp!!! (inte så bra bilder på dem)

Av Ida Rönnberg - 30 december 2012 17:11

Idag så här jag varit på kalas. Och det var ju helt ok. Imorron äre det nyårsafton och då ska vi ta det lugnt, det kommer att komma tre st gäster hit också men vi ska även ha Harry. Vi kommer inte ha nå raketer i år utan vi ska ha japanskalyktor :-D hoppas de syns efter som dett ko.mer att vara mulet. Bilden som ni ser är en bild sim jag målade på mobilen och jag tyckte den vart rätts bra eftersom ja den är gjord på mobilen :-D

Av Ida Rönnberg - 29 december 2012 20:04

Hej idag har jag vårt och shoppat. Ni kommer att få bättre bilder på mina plagg sen men så länge får ni titta på det hära.

Av Ida Rönnberg - 28 december 2012 14:13

I morron ska jag till stan med min kompis :D plus att Tess ska sova här inatt. Så det ska bli kul. Jag måste in på Monki i morron :D aja skriver mer sen i kväll. Bilden är från igår när Harry frös lite ?

Av Ida Rönnberg - 27 december 2012 21:05

vilken var bäst tyckte ni? ;)

 nya:

 


eller gammla:

 

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards