iimpann

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida Rönnberg - 20 juni 2012 00:03

Hej idag så skriver jag sent igen.. Eller jag skriver ju tidigt om man säger så. I dag så har vi åkt runt för att hitta det braiga stället att ha picknick på, på midsommar. Ska bli skit kul. Men jag ska snart sova, först ska jag rita en liten stund och det kan jag lägga upp senare i dag för jag kommer inte göra så mycket i morrn, men på torsdag ska jag till stallet. Ska bli riktigt kul.

                           

Av Ida Rönnberg - 19 juni 2012 00:33


Den roliga karusell har jag åkt för en vecka sedan. Den är jätte läskig den första gången sen är den bara rolig :) Och jag saknar den när jag ser den på videon. två ord AS ROLIG !!!

^.^

Av Ida Rönnberg - 19 juni 2012 00:26

 

Vilket enormt päron ^.^

Av Ida Rönnberg - 19 juni 2012 00:02

Snygga saker till ryttaren : (Som jag tycker)

   

Ett par snygga ridbyxor ´jag älskar rutmönstret nästan lite kiltit.

 

ett ord. KÄR

 

Jaha dom hära har jag aldrig sätt ! Jag här såna hära ridskor. Och jag rekommendera dom starkt.


Nu till hästen.


 

Ett jätte fint hästtäcke både till häst och hund.

 

Och ett jäklit snyggt schabrak, Jag gillar hjärtat och ponnyn på sidan.

 

Ett par bruna benskydd. Jag tycker det är snyggt med bruna bensydd vet inte vf ??




Vill ni köpa nå bra häst/ryttar grejor som jag har hittat här eller nåt annat så titta in på


http://www.hooks.se

Av Ida Rönnberg - 18 juni 2012 23:55

Jag vet att jag är dålig på att blogga men när jag skriver så hoppas jag ni tycker om det.

Jag lovade ju att lägga ut mina nya skor och som jag lovade ska det bli

 

(dålig bild) Jag hoppas ni ser vilka som är nya om inte så är det dom med en massa färger. Dom andra köpte jag förra året men jag älskar dom så då får dom hänga med ett tag till. Vad tycker ni om dom ? (båda skorna)

Av Ida Rönnberg - 16 juni 2012 21:52

Hej alla roliga läsare !

Idag har det vart både bra och skit väder men vad gör det ?? Jag har köpt nya skor i dag men jag tror jag lägger upp dom i morgon. Jag spelar kort med min mamma och pappa just, Så jag skriver lite fort. I morgon ska det bli nästa samma väder som idag :) Och i morgon ska vi äta tacos :) nammnammm !!

Vad ska ni göra på Midsommar då ?? Jag ska på picknick.. Och senare på dagen ska vi ha fem kamp Och då kommer min världens bästa kusin <3 Så jag hoppas det kommer bli jätte kul. Igår så planterade jag luktärt och någon annan lila blomma som jag satte efter kanten i min rabatt. Aja nu ska jag gå och spela kort, Ses i morgon !! 

                                                  
                   


                                                 

:)

Av Ida Rönnberg - 14 juni 2012 22:10

Hej alla underbara läsare !!

Jag har inet skrivit på ett par dagar för att jag har vart med min kompis och vi har vart på grönan och sånt .. Kommer skriva mer lite senare.


                                                  
               

Av Ida Rönnberg - 11 juni 2012 22:44

Nu måste jag gå ska upp tidigt i morrn :P men det är sista gången WIHO !! Men ujag kommer inte skriva i morrn för att jag ska ju till grönan :) bye bye

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards