iimpann

Alla inlägg under augusti 2013

Av Ida Rönnberg - 22 augusti 2013 19:11

Va med i min #frågestund och #vinn!

Regler: Ställ en eller flera fråger i fråge rutan eller att kommentera.

Du vinner: Den som ställer bästa frågan vinner en länkning och jag kommer skriva en recension om din blogg också!

(länkningen till vinnaren kommer även synas i min meny högst upp)

 

Inte så svårt va? Jag önskar er all lycka   

Av Ida Rönnberg - 22 augusti 2013 18:05

Hejsan!

Sorry för ingen bloggning igår, men jag hade bowling och sen hann jag typ inge mer.

Men idag tog jag mig tid för att blogga lite extra då.

Är suuuper trött har sovit dåligt inatt, men jag har bara slappat idag.

Världens lyx dag idag i skolan vi börjar 8 och slutar 20 över 1!

Imorrn har jag sovmorgon till kl 10 men sen går jag till kl 10 i 4, på en fredag också   

men men...

Mitt schema i skolan är väl helt okej, vi har tre långa dagar och två korta.

men jag tycker iaf jag har nån rolig lektion varje dag.

Mitt favvo ämne är bild såklart, vad är din?

Tänkte bara chilla lite ikväll och njuta av att det snart är helg.

Längtar sjukt mycket till nästa vecka ändå, för att då för jag "min" mac eller ja jag får iaf låna den under året.

För er som inte vet så går jag i nian.

Mina helger är lite bokade men jag ska försöka blogga så mycket jag kan ändå! 

Av Ida Rönnberg - 20 augusti 2013 19:48

Har sagt flera gånger att jag ska börja blogga igen, men slutat efter andra dagen. Inte så kul att läsa en sån blogg, vet ju de själv. Så nu... nu lovar jag att jag ska börja blogga mer på allvar och börja med datorn eftersom jag kan göra roligare saker för er där. Många kanske tycker att blogga ser lätt ut, men det är faktiskt inte så lätt som de ser ut. Det handlar om tid och ideer... osv... men det är kul, och ni gör så att det blir kuligare #smart . Därför fortsätter jag alltid även om det är jobbigt. Och nu ställer jag en fråga till er, kommer ni att läsa min blogg och kommer ni tagga mig? Om jag får över 30 läsare nu när jag börjar på allvar så kommer jag börja youtuba! Det här var mer en info inlägg (kan blivit slarv fel eller stav fel) men jag hoppas ni stannar och läser och ni som har hålt er kvar... hjärtligt tack!

Av Ida Rönnberg - 16 augusti 2013 21:27

Bra rubrik säger jag bara! Har gjort super mycket idag! Min brosa och hans familj (anne-Sofie, harry och frank) kom på dagen och så fikade vi, sen efter dem hade åkt så började jag städa, och sen har jag planerat för om mubering. Ska bli kul och se hur det slutar. Så har inte haft tid till bloggandet som jag tänkt mig. Och sen har jag inte så mycket att säga heller så japp :) men tänkte visa en före efter bild på min mublering (vet inte stavning)

Hehe lite rolig bild från kryssningen :3

Av Ida Rönnberg - 16 augusti 2013 00:20

Nu har jag ritat klart en bild som jag började med i morse och då såg den ut så hära

Och så gjorde jag klart bilden och då vart den så hära ^^ #nöjd #ritat

Vad tycker ni?

Av Ida Rönnberg - 15 augusti 2013 22:47

Hallu! Tänkte setta mig och börja rita... om jag kan hålla mig vaken. Nej men jag har sprungit lite i dag och det kändes väldigt bra, har varit lite fusk under lovet om jag ska vara ärlig ^^ jag ska även börja på krossfit (stavning?) med min kusin :) ska bli så sjukt kul!

Har lekt lite med den gulliga bilden på zigge idag och jag vart faktiskt nöjd.

lol

Av Ida Rönnberg - 14 augusti 2013 17:35

Hejsan hoppsan! Vart inte som jag tänkt med bloggandet när jag var hos min brorsa. För vi hittade på något varje dag och när vi kom hem, så var vi as trötta....
Skolan börjar snart, wiee! Eller nå sånt -.- ska köpa nya gympa skor och en väska + lite annat till skolan. Ni som inte vet så börjar jag nian och ja det känns helt ärligt lite kul samtidigt som prut. Tänkte hitta på nånting så jag kan visa alla mina saker jag har köpt under lovet, men det skulle bara ta år om jag skulle ta kort på allt :/

Snygg bild va? "Host" imorrn kommer min kusin och det ska bli toppen kul! Idag gick jag upp halv nio för vi skulle till stan och handla. Och det slutade med att jag kom hem med en herrbekänt (stavning?) Velat ha en hela sommaren och nu har jag köpt den!!! Eller ja mamma och pappa köpte den till mig, för dem tycker att jag ska ha lite ordning och reda på mina kläder ^^ den kostade 129 kr och bild kommer senare :)

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards