iimpann

Alla inlägg under november 2012

Av Ida Rönnberg - 30 november 2012 15:28

Japp nu har det snöat ett tag och som ni vet så älskar jag snö och det har jag alltid gjort:) och så är det ju första advent i över morrn:) och så stog jag kort och tyckte att den hära bilden :D

Av Ida Rönnberg - 29 november 2012 22:41

Jag kanske ska få en mobil i julklapp och då frågade dem om jag vill ha samsung galaxy s3 eller iphone 4s och jag vet inte! Båda är ju bra eller? Då tänkte jag att ni kanske kan skriva vilken ni tycker är bäst:) tog bara en bild om ni undrar:)

Av Ida Rönnberg - 28 november 2012 18:17

Ja:D det snöar ute. Jag älskar snö för det är bara så kul och det har jag alltid tyckt. Jag ska snart iväg på bowlingen så det ska också bli kul :) har inte så mycket att säga, skriver mer när jag har kommit hem:)

Av Ida Rönnberg - 27 november 2012 18:11

Jag har gjort lite mat som jag övade till i morrn. För i morrn ska vi ha typ som hk och vi måste göra köttbullar eller pannbiffar och det måste vara enligt tallriks modllen :) och sen blir det äppel paj, gissa om jag kommer vara mätt sen!

-.-

Av Ida Rönnberg - 26 november 2012 19:13

                                 Hej!

Det har inte vart så mycket bloggande nu. För jag har vart

på läger i helgen och jag var hemma från skolan idag,

har haft jätte ont i huvudet och vart små förkyld.

Alla här hemma har vart små sjuka idag så jag tog det lugnt

idag för i morrn ska vi ha kemi och det är viktigt just

nu för vi ska snart ha prov i det! Så snart jag börjar må lite

bättre så ska jag fixa om lite på min blogg! Den börjar endå

bli lite tråkig och så:)

 

Av Ida Rönnberg - 20 november 2012 23:24

Har inte blivit så mycket bloggande idag, har var i skolan, träffat min syster och så har jag spelat cod 2! Det är skit kul!

Av Ida Rönnberg - 19 november 2012 07:36

Igår så ritade jag det hära. Och den hära stilen är det meningen att det ska se hårt ut.

Av Ida Rönnberg - 18 november 2012 16:02

Titta vad jag har fyndat i skogen :) man behöver ju inte gå på loppis nå mera :)

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards