iimpann

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ida Rönnberg - 30 oktober 2013 12:35

I förr går så sminkade jag min syster och hon sminkade mig.

        

Av Ida Rönnberg - 21 oktober 2013 18:08

Åå jag är så glad, den har blivit rättså stor nu jag har ca 48 bilder och jag är hel nöjd.

Hehe ni får nöja er med en suddig bild igen :D

art

Av Ida Rönnberg - 19 oktober 2013 21:15

Riktigt nöjd faktiskt eller vad tycker ni?

Av Ida Rönnberg - 18 oktober 2013 21:17

Igår så snöade det för fullt.
Jag vart som ett litet barn igen när jag såg de.
Kortfattat jag ÄLSKAR snö!

Av Ida Rönnberg - 17 oktober 2013 17:45

Mickey Mouse
 
Jag älskar Mickey mouse, gör du det?

Av Ida Rönnberg - 17 oktober 2013 17:03

Om ni vill följa något på YT så följ PewDiePie om ni inte redan gör de såklart. 

Och då tycker jag att ni ska börja titta på Beyond som är ett spel! 

Här har ni första parten

Om ni vill se fler så kan ni gå in trycka här han har redan lagt ut redan 9 episoder och han lägger ut dem varje kväll runt tio om ni vill se mer av han.

Av Ida Rönnberg - 17 oktober 2013 16:49

Ja vad ska jag säga mer än att jag är trött? Sover skit på nätterna och det är mycket i skolan.

Vilket pepp va?

Haha nej, har haft blogg torka fast ideer har sprudlat (?) 

Men jag tycker det är ingen mening att blogga om jag ändå är trött och stressad. Men jag ska fortsätta men mina inlägg kommer inte bli lika ofta som förr.

Ska fortsätta försöka att blogga som vanligt med 2-3 inlägg men vi får se :)

 

Vill bara säga att jag har kommit in i min te period igen, de är så amazing gott och det är super nu på kallare dagar.

Har du något favorit smak på te om du dricker de?

Av Ida Rönnberg - 15 oktober 2013 14:59

Real life

 
Ni kan trycka på bilden så kommer ni till sidan, där jag skapara alla mina outfits.

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Skapa flashcards