iimpann

Alla inlägg under april 2013

Av Ida Rönnberg - 28 april 2013 18:24

Hej och förlåt att jag inte har bloggat! Jag trodde att jag skulle kunna blogga från Malingsbo men det gick inte. Men nu är jag tillbaka och redo för att blogg igen :D

 

Av Ida Rönnberg - 25 april 2013 19:37

Imorgon ska jag till Malingsbo. Och jag ska sluta lite tidigare från skolan :D så idag har jag packat och suttit i solen. Mysat osv som jag brukar göra :) i förrgår så var jag ute och gick med min syster, systerbarn och mamma vi gick till mormor. Och då mötte vi på en massa blommor i olika storlekar och färger. Nu vet man att det är vår! Yey vår! Just nu så tittar jag på halv åtta hos mig. Men till kl 9 ska jag titta på tånorsbossen.... stavas det så? Aja ni vet att jag inte kan stava. Vad ska ni titta på eller vad ska ni hitta på ?:)

Av Ida Rönnberg - 24 april 2013 19:09

Jag gav mobli bloggade en andra chans. Men det vart bara sämre och om ni inte tror mig titta på mina två inlägg före. Så jag skiter i att lägga ut nå mer bilder. (Ska ju fortfarande blogga från datorn. ) men då blir det att blogga mindre. Men jag skriver för er skull!

Av Ida Rönnberg - 23 april 2013 15:10

Passade på ta några kort idag när jag ändå slutatde tidigare. Har inte gjort så mycket så jag slänger in några inlägg, sen ska jag fixa nånstans där jag kan ha mina skal   

 

Nu ska jag fortsätta fixa några bilder så syns vi!

Av Ida Rönnberg - 22 april 2013 21:57

När jag fyllde år så fick jag en zoom till mobilen först tänkte jag att den kommer säkert vara sådär... jag hade fel! Den var as bra och jag ska köpa ett stativ så den blir ännu bättre! Om ni funderar på de så köp! Men köp då ett stativ också för då blir det ännu bättre! Jag är riktigt nöjd, och så här ser den ut plus en söt liten bild också.. man fick även med ett skal som man satte fast zoomen i.

Av Ida Rönnberg - 22 april 2013 18:57

Som ni ser så fyller jag år idag! Jag blir 15 hela år halvägs till 30... jag är gammal. Nej men jag börjar min morgon med att missa bussen. Duktigt ida på din födelsedag! Så jag springer lite halv fort till skolan och då har vi haft prov, muntlig redovisning, jag har gjort illa mig och fölorat i volley boll. Min tur dag. . Men trevliga kommentarer på fb har jag fått och så har jag fått helften av mina presenter (ska få resten i helgen då jag ska till Malingsbo, med mamma, pappa, simon, annsi + familj och harry! Nu ska jag fortsättagå runt och bara mysa att jag nu är 15 år!

Av Ida Rönnberg - 21 april 2013 13:30

  Sista tidsinställda! Jag är säker på väg hem nu och njuter av det också... Jag slänger säker in ett inlägg när jag är hemma. I morgon fyller jag 15 år! Så jag slänger int söta grattis björnar till er alla som fyller idag och i morgon + till mig själv  Och det jag önskar mig! Så snysn vi!

                               

HEEEEEEEEEJJDDDÅÅÅÅ

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards