iimpann

Alla inlägg under juli 2013

Av Ida Rönnberg - 5 juli 2013 14:04

Jag är så himla skit lycklig just nu!
Vaknade av att pappa skulle åka iväg och gör något hos farmor?
Trött som jag var så tänkte jag inte på det nå mer, när han kom hem så gav ha mig ett paket och sa:
-här har du något att läsa i sommar.
Jag fatta inget, trodde det var mina kläder jag hade beställt först.
Men sen när jag uppnade så typ gav jag ifrån mig ett litet glatt ljud ;-) det var en Samsung galaxy tab 2!

Så jag fick behålla min pengar och så fick jag en äntligen! Var skit lycklig!
Okej var typ det jag skulle säga ska ladda ner appen på den (bloggplatsen.se):3
Förlåt att jag inte blogga igår, hade inget att blogga om igår för att jag städade.

Av Ida Rönnberg - 3 juli 2013 16:41

Tänkte bara visa en bild jag ritade i går och det är den översta.
Och sen kunde jag inte låta bli att skiva att jag älskar att rita!
Det är typ därför jag vill nog tatuera mig, och nu vet jag vart jag vill sätta mitt hjärta!
Jag skulle villa ha den snett på min handle, visst skulle det vara snyggt? :-)

Men iaf, jag vart ju inte så jätte nöjd över bilden men den är lite cool.
Har inte gjort så mycket idag har träningsverk från igår närag träna.
Tänkte ta kort på mitt pass som jag kör för mage men jag orka inte :P
Hehe #lat
Nej nu ska jag gå och packa <3 För om 18 dagar ska jag och min kompis + mamma och pappa åka till... Åland! #somvanligt
Älskar åland så mycket! + min komips har aldrig vart där så de ska bli kul och se vad hon tycker :-D
Mej nu ska jag rita lite och sen ska jag och mamma ut och gå... fort #jobbigt
Nej men man måste varierar sin träning ;-)
Bye bye!

Av Ida Rönnberg - 2 juli 2013 16:23

Idag så åt jag små plättar ^^
Det är så gott och dem är så söta!
Och då tyckte jag att ni kunde få mitt enkla recept, som kanske alla redan kan ;-)

Tips!
Du kan ha på allt och här är en typisk amerikanska sak med sirap på som jag har på bilden. (Var tvungen att testa) fast jag tog med en jordgubbe på ;-)
Men en jätte god sak som jag tycker är att du vispar grädde och har i lite sirap!
Det tycler jag är sjukt gott, tro det eller ej men det blor lite kola smak över det.
Varning!
Ha inte i för mycket sirap det kan ta över och bli väldigt sött!

Av Ida Rönnberg - 2 juli 2013 15:25

Här kommer en bild från igår när jag ritade :-)

Vad tycker ni?
Själv är jag faktiskt rättså nöjd :-)

Av Ida Rönnberg - 1 juli 2013 20:31

Så trött, vill sova!
Har typ sovit hela dagen tror jag fast jag har vart vaken.
Jag har alltså inte gjort så mycket har typ målat en låda.
Igår gjorde jag en skohylla!
Ska köpa hjul och sen ska jag visa den för er :-)
Nu tror jag att jag ska gå och rita :-)

Min lilla zigge ser bubblor för första gången, och han är 11år!
Ska bara säga att jag har en stark längtan till att tattuera mig.
Tror jag ska göra det så snart som möjligt och då ska jag göra ett hjärta <3

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards