iimpann

Alla inlägg under november 2013

Av Ida Rönnberg - 22 november 2013 16:46

Tog en bild på mitt öga och jag vart nöjd så jag var tvungen att lägga till text osv ^^

Av Ida Rönnberg - 17 november 2013 18:49

Idag har det vart riktigt fint väder, så då gick jag och pappa ut och åkte fyrhjuling.
Jag börjar bli bättre på att växla, vilket är bra så jag kan lite när jag börjar övningsköra sen.

Pappa har tagit bilderna så jag lånade dem.
Hehe min hjälm sitter åt vid kinderna så det ser ut som om jag har ekorrkinder ^^
Men det bjuder jag på.
Glad söndag på er!

Av Ida Rönnberg - 17 november 2013 01:49

Har ni haft nån gång en sån här dag när ni inte vet vad ni ska göra, men ändå har ni massa att göra?
Idag hade jag en sån dag, så hela dagen idag har jag suttit och ritat.
Och när jag har börjat ritat så tappar jag tiden, men ändå så har jag bara ritat två bilder.

Jag är riktigt nöjd över båda och mina kompisar säger att jag är mike i monsters inc så jag passade på att rita honom.
Därför har jag varig dålig på att uppdatera idag, men nu vet ni i alla fall varför.
Plus att jag har köpt två stycken julklappae men tänker inte berätta till vem eller vad detär för det är.

Av Ida Rönnberg - 15 november 2013 22:40

Går du också i nian?

Har du svårt att bestäma dig och har lite panik över att det är snart val?

Vet hur det känns eller ja, jag har alltid velat bli florist sen jag var liten och har vart helt säker tills nu.

Nu vill jag även gå bild och form eftersom jag verkligen brinner för att rita och ja vem vill inte leva på att rita. (Jag pratar till er som gillar att rita nu då.)

Men jag är rätt så säker på att som:

Förstahandsval så vill jag välja Florist.

Andrahandsval så ska jag ta Bild o Form.

Tredjehandsval så ska jag nog ta stylist, för jag gillar att sminka och sånt.

 

Dem hära tre bilderna har jag själv gjort eller ja jag har gjort skerna på bilden så kan man säga ;)

För jag älskar att rita men jag vill inte gå högskola :(

 Vad vill/går ni? Har ni några ideer eller?

Hjälp någon?

Av Ida Rönnberg - 15 november 2013 22:35

Ja jag vet... det hände igen :(

Jag är så ledsen, men jag har inte haft någon ork. Men nu känns det bättre och jag ska försöka komma igång igen efter mycket om och men.

Så jag hoppas ni vill stanna för jag ska blogga så mycket jag kan och hinner nu igen.

 

Shit, för ett år sen så var det rättså mycket snö ute...

Idag är det bara höst väder men jag hoppas på snö, så jag får bli som ett barn igen... heheh

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Skapa flashcards