iimpann

Alla inlägg under januari 2013

Av Ida Rönnberg - 31 januari 2013 17:36

Idag när jag vaknade så var jag jätte trött. Det kändes ju inte bättre att jag hade tre prov! Med lite panik har jag tagi mig igenom den hära dagen, men jag är ändå nöjd flr det gick så bra. Idag så fick jag mina saker som jag beställde från uropenn! Men när jag tog fram ett armband så var det trasigt -.- så vi ska sicka tillbaka det men jag vill ha ett nytt sånt armband. Igår när jag bowlade så vann jag, det gick ändå inte så bra men lite görde det väl eftersom jag vann.

Av Ida Rönnberg - 29 januari 2013 20:05

Har nu tittat på många olika avsnitt och jag skrattar på alla. Kommer lägga upp en video sen när jag inte mobilbloggar, kan bli om några dagar. Men ni får nöja er med bilden som jag har fixat.

Av Ida Rönnberg - 28 januari 2013 21:33

Hallu har vart dålig på att blogga men ska försöka bli bättre. I går natt fick jag världens kramper i magen och jag mådde jätte illa, sov inte så mycket den natten om jag säger så. Men jag ska till skolan i morgon. Nej ska fortsätta titta på top model nu bye bye.

Av Ida Rönnberg - 26 januari 2013 19:40

Har vart fullt upp i veckan men den har vart helt underbar. Hoppas ni också har haft det, eller jag hoppas ni har det bra hela tiden! Jag har ju gjort något varje dag typ, men jag tycker det är skönt att jag har inget att göra ihelgen. Nej nu ska jag fortsätta att göra ingenting ;-) bye bye!

Av Ida Rönnberg - 26 januari 2013 19:12

Kärleken kan vara svår att förstå, men när du väl sitter i den sitsen så är det så lätt!

Av Ida Rönnberg - 25 januari 2013 19:49

Hej skriver lite sent idag för att jag har vart i stan och köpt lite saker.

Av Ida Rönnberg - 24 januari 2013 21:58

Hallu! Just nu så sitter jag vi tv:n saka gå och sova nu. Eller ja jag ska läsa eftersom jag har fått mina böcker, just nu så har jag jätt mig in i att läsa sagan om ringen. Jag som knappt kan sv? Ska jag vara ärlig så i mellan åt så förstår jag inte jag så mycket. Men jag förstår det mesta av det, och så långt som jag har kommit älskar jag den! Jag älskar fantasi allt med det, filmer, böcker ja allt! Jag älskade filmerna sagan om ringen osv, så därför läser jag dem. Hade även konfirmation idag vi pratade om tystnad och bön. När vi skulle sitta tysta så kunde inte min mage glra det såklart! Nästa gång så kommer vi orata om döden och jag vet att jag kommer börja stor böla för jag är så känslig. Jag önskar att jag inte var det men ändå är det bra för då visar jag att jag bryr mig typ. Grinar ibland fast jag inte vet typ vfr, men men. Aja ska dra mig till kojs, god natt mina kära läsare

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards