iimpann

Alla inlägg under april 2013

Av Ida Rönnberg - 12 april 2013 20:29

Nu är jag hemma och myser! Har haft sjukt kul och jag kommer hem med nya kunskaper och ett glatt humör. Jag har gjort en massa idag och jag har as ont i baken! Jag har tränat med annsi, och det var as jobbigt. Jag har även shoppat lite osv. Kan visa allt i morgon för nu ska jag bara mysa och njuta av att jag är hemma igen.

Av Ida Rönnberg - 10 april 2013 22:40

Hej idag var de en lugn dag på praoen så jag och annsi pysslade ihop lite välkommskyltar, och dem vart ju as snygga tycker jag!!! Vad tycker ni?? :-D

Av Ida Rönnberg - 10 april 2013 20:55

Här är bilderna på mig från älskad! Jag ser helt bla, men jag bloder på det!

Av Ida Rönnberg - 9 april 2013 21:23

Hejsan förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har ju haft prao :-D imorgon kan jag ta kort på det jag har gjort och sådär men ikväll orkar jag inget är verkligen jätte trött. Jag har haft jätte kul idag och jag har gjort en massa, jag har tex planterat om, städat, hjälp kunder.. så gott jag kan, bukett, och lärt mig av annsi hur man gör en massa olika buketter som tex till begravning (se sträcken med blommor och vad allt heter från adel till bönder, och en massa massa annat!!)

/// god natt hoppas ni står ut med tråk inlägg den hära veckan!

Av Ida Rönnberg - 8 april 2013 15:58

Nu tänkte jag köra 10 saker som jag älskar!

1. Att rita/måla
2. Vara med familjen/ vännerna
3. Godis!!! O.o
4. Livet
5. Att ni kommenterar/ läser min blogg
6. Kläder
7. Allt med sommar att göra... nästan
8. Utomlands... att resa till olika ställen.
9. Blommor
10. Att skriva 10 saker jag älskar!!

(Bilden är på en tjej som jag ritade för någon vecka sen)

Av Ida Rönnberg - 8 april 2013 12:32

Tänkte köra 10 saker som jag hatar och i ett annat inlägg 10 saker som jag älskar. Mår inte så bra idag så det blir inte så mycket bloggande.

1. Spindlar
2. Ljud som låter konstigt.
3. Våra grannars gundar som skäller 24.7
4. Grannens kompia som kommer till dem kl 8 på morgonen och börjar snickra, sjunga och vissla (han är torn döv)
5. Att vara sjuk :/
6. Läxor!!!!!
7. Mörker och tysnad samtidigt (känns som någon ska hoppa fram och skrika)
8. Ensamheten
9. Någon man står när/familj dör.
10. Att göra 10 saker jag hatar för att jag låter så negativ
En till bara. Jag hatar att måla utanför! !! Det hatar jag mest i hela världen!! Efter krig då da och mord... men ni förstår.

(Jag vet inte om det är en spindel på bilden men vi sägee de, jag hade ingen annan bild som passade ^^)

Av Ida Rönnberg - 7 april 2013 23:46

Jag lovade ju göra en video med att jag fixar mina naglar... min movie maker fungerar inte   Så jag fick ta en gammal och det är när jag ritar, hoppas ni inte är arga! Jag ville göra den andra men det gick inte så det blir inga vloggar som jag hade tänkt mig. Iaf på ett tag ska försöka laga.

Men här är den när jag målar iaf och ja det är en sten där på sidan. Ni får skriva om den inte fungerar då lägger ja ut den på youtube. Med det hära säger jag god natt så syns vi imorgon och jag hoppas ni inte är arga. (förlåt även om jag stavade fel. Ni vet ju att jag inte är bra på det )
  

Av Ida Rönnberg - 7 april 2013 21:14

nu håller ja på att redigera klippet... Men naglarna vart inte så bra ja är helt skakig efter en dags städning men jag håller på för fullt så hoppas jag att ni gillar det lite men nu vet ni att det är på g iaf!

 

Och det går jätte mycket uppot för min blogg därför gör jag det hära för er, så jag hoppas ni tycker om det   

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards