iimpann

Alla inlägg under april 2013

Av Ida Rönnberg - 6 april 2013 16:53

Så hära ser jag ut idag i min nya favvo tröja!!

   

Tröjan- hm och byxor-hm.

Hoppas ni gillar bilderna och så syns vi snart   

Av Ida Rönnberg - 6 april 2013 12:26

Hejsan nu ska jag städa och jag tänkte ta en för och efter bild så ni får se hur de blir. Det kommer nog att ta ett tag och jag hoppas det inte gör något, men då tänkte jag göra något kul för er. Vi kör en fråge stund och den som skriver bästa frågan vinner en länkning som kommer synsa i en hel vecka!! Det är väl kul? Plus om ni skriver era blogg adresser så tittar ja ju på era bloggar... Men ni som inte har en blogg får ju så klart också vara med! Den hära tävlingen avstutas ikväll.

 

Slänger in en trevlig bild för det ser alltid bättre ut! Men kom ihåg att jag skriver en länknkig, som kommer synas på min blogg i en vecka!

Av Ida Rönnberg - 5 april 2013 21:00

Jag tittar på kanske 10000 bloggar om dagen, av dem så kanske jag tar idéer från men så klart skriver jag det. Kanske inte blogg namnet men det är att jag ofta hinner glömma. Men det är ett tips till er som har bloggtorka därför har jag aldrig bloggtorka. Men jag tycker det är bra och det är kul att läsa andras också! Super kul och det är lika kul att titta på vloggar och alla är så duktiga. Men om jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om så tittar jag på bloggar.

Av Ida Rönnberg - 5 april 2013 18:40

Hallu igen!

För en liten stund sen så gjorde jag och pappa maten, det vart väldigt gott och vi lekte även med röken, som kom från vattnet? och sen på min omröstning så ville ni se mer av mina bilder så passa på nu    Så här såg maten ut:

 

Det var riktigt gott... Fast jag gillar ju typ all wook. Och så här vart det när pappa och jag tog kort:

 

   

Och såklar så har jag potoshopat dem eller hur det stavas. (tryck här för att komma till sidan)   Det ser ut som små moln och jag är väldigt nöjd över bilderna. Hoppas ni tyckte om dem också!

Av Ida Rönnberg - 5 april 2013 15:06

Liten rubrik är för ... Några mm just det! Långa är för coola så nu vet ni att ni ska skriva inlägget i rubriken och rubriken i inlägget. Nya saker vet ni! Okej ja har skit tråkigt och jag städar i morgon istället för att jag fick igång min dator, då såklart passar jag på att titta på Youtube   Jag gilla Youtube mn jag stavar ofta fel på det som tex. Youtub, yuotub yoytube? osv. De är kanske förjag suger på både stavnig och engelska, jag vet inte hur man stavar engelska på engelska! Och jag vet inte heller hur man stavar Tyska på Tyska. Men jag har ändå C till B på tyska och så ha jag E i EEEngelska, hehe jag vet att jag har humor som en åsna eller en sånhära skratt hund kommer inte ihåg va dem heter.

Idag ska jag och pappa göra maten, det blir wook bara för att jag älskar det! Hmm jag får se om jag tar nå kort sen men då blir det från min mobil som vanligt. Jag vet faktiskt inte vart min kamera är just nu.  

Asså titta på det hära päronet! Det är ju mega stort! vem till inte ha den hära och smaska på, okej jag erkänner att jag har lärt mig att äta päron. Förut kunde jag nästan spy för att jag inte tyckte om dem.

Av Ida Rönnberg - 5 april 2013 12:13

Japp jag vaknade för en timme sen, jag råkade titta på Youtube när inte kunde somna. Så klockan vart två innan jag somna. Jag har blivit en riktigt youtube nörd, hehe. Tänkte äta frukost nu typ sen ska jag försöka gå ut och städa. Men det är inge kul om jag inte får igång datorn, jag måste alltid lyssna på musik när jag städar. Det hära inlägget fick bli ett litet tråk inlägg, men nu vet ni att jag lever och vad jag kommer göra idag... såklart kommer jag att blogga mer!

Av Ida Rönnberg - 5 april 2013 00:04

Nu har jag tittat bland mina gammla bilder och då började rita på en ny bild som ska likna den gammla. Förstår ni? Om inte titta på bilderna då förstår ni.

   

 

Vad tycker ni?? Tycker ni de liknar varandra eller? Fast jag målade den jag ritade nu och det tyckte jag vart fint. Och nu ska jag gå och sova så jag säger god natt mina kära läsare!

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards