iimpann

Alla inlägg under mars 2013

Av Ida Rönnberg - 31 mars 2013 15:07

Som ni kanske vet så ska man ställa fram klockorna idag, och det betyder att det är sommar tid!! Wihoo!! Så i natt trodde jag att jag sov åtta timmar men jag sov bara sju. Idag kommer min kompis och ska sova här vi får se om jag får någon bild i smyg ;-) nej jag skoja bara! Just nu sitter jag och solar och jag ska fortaätta att göra det ett tag.

Av Ida Rönnberg - 30 mars 2013 23:53

Som ni vet har jag lovat att video bloggat. Och jag ska och jag vill men just nu fönkar inte min dator, pappa ska laga den.... om det går  . Ska video blogga massa sen och sånt där när den är lagad! Men just nu så vet jag inte när och jag orkar inte tänka heller ska typ gå och sova och i morgon ska jag måla mina naglar och mammas   en rolig sak iallafall. Men jag ska försöka bli bättre på bloggandet.

 

Mitt hår i sommras och jag tyckte jätte mycket om det! Men jag ska fårga mitt hår rött igen, japp ni hörde rätt. Jag fick det i mitt påsk ägg... Lyckliga mig!


Ps. God natt alla mina små och stora läsare   

Av Ida Rönnberg - 30 mars 2013 22:39

Hej nu har jag suttit och ritat i tre timmar! Men jag vart jätte nöjd ^^

Art
Av Ida Rönnberg - 30 mars 2013 21:18

Idag har jag haft en underbar dag, med god mat och gott sällskap. Min farmor och min kusin kom nämligen över och så åt vi påskmiddag. Sen åkte vi till mormor på sjukhuset och så fick hon pappas janssons frestelser och hon vart jätte glad, och då vart jag så glad att se henne bli så glad. Och jag vill bara säga glad påsk till er alla :-D

Av Ida Rönnberg - 29 mars 2013 17:59

Åå vad glad jag är att det är lov speciellt allt som hände igår. Annars hade jag vart sjuk idag så det känns bra, jag är super trött men kag har var på kalas idag osv och det var väldigt mysigt. Jag hade väldigt svårt att välja kläder så jag tog ett par tights med blommor på och en jeans skjorta på det. Resten av kvällen tänker jag bara chilla och dricka te och kanske rita lite, den hära dagen kommer att vara lugn.

Av Ida Rönnberg - 27 mars 2013 20:10

Yey idag vann jag ett påskägg på bowlingen över tjejerna och vi var tre ^^, stakars min kompis som kom sist. Och bowlingtränaren fråga om vi gick i 6:an haha omg vi går i 8:an sa jag och skrattade, typ alla fick försprång med poäng och vi fick inget (killarna körde mot killarna och tjejerna körde mot tjejerna.)Nej nu ska ja titta lite på Sveriges mästerkok och äta lite ur mitt påskägg och fira det är sista dagen i morron i skolan. Jag har även ritat lite idag och jag vart klar med min tjej som ska se lite dockig ut med stora glasögon.

Av Ida Rönnberg - 26 mars 2013 22:48

Om ni vill så kan ni gärna följa mig på insta om ni vill se mer av mig, hehe. Jag har två stycken och det är olika kategorier.

Idaronnberg: är typ allt och inget, på mig och mim vardag. (Alla bilder har jag tagit själv förutom två)

Loveart98: handlar om det jag ritar om ni vill mer se av det, jag lägger även ut på min andra också men det är om du bara vill se av det.

Tack att ni tog er tid att läsa för er som inte vill följa mig, men jag tar faktiskt mitt målande/ritande på stort allvar och jag vill bli bättre och större! Låter som jag vill mycket men det är en dröm sen jag var liten. Har ni haft/har en dröm om något isf skriv jag vill gärna läsa om det, tycker sånt är kul och då kan jag skriva en liten pep om hur ni kan göra eller vad jag tycker? Tycker ni det låter kul?? Isf skriv! !!!
(En bild var från insta)

Av Ida Rönnberg - 26 mars 2013 07:42

Hallu! Sitter i skolan och väntar på att helvetet ska börja snart. Jag hatar intr skolan det är bara jobbigt med alla prov vi har, jag orkar lixom inte. Men kompisarna är kul! Jag hoppas det blir en bra fag idag för att jag fick ej gordsent (eller hur det stavas ^^) på eng provet, man skulle ha 60 och jag hade 58 jag känner mig så lyckad ibland. Sen hade vi matte prov, muntlig redovisning och jag fick även göra ett till dyscelexi prov igår.

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards