iimpann

Alla inlägg under januari 2013

Av Ida Rönnberg - 8 januari 2013 17:52

nu har jag tagit mera kort som ni får njuta av ^^. ( en bild är suddig men den är ändå cool )

Av Ida Rönnberg - 8 januari 2013 17:18

nån mer än jag som älskar att spela det härad??? (se på bilderna )

Av Ida Rönnberg - 8 januari 2013 16:34

idag var det första dagen vi var tillbaka i skolan :O. Det känns väl så där, och det känns ju inte bättre heller när lärarna ger oss läxor och börjar tjata om att vi måste börja engagerad oss mer ju äldre vi blir o_O..... mm vist... Men jag är glad att träffa alla kompisar igen och att vi börjar på bowlingen igen!! ^^ men det börjar också bli varmare nu. all snö börjar töa bort :'( jag som vill åka snöskoter. men då snöade jätte lite idag... men jag vill ju ha som det var för ett par veckor sen^^.

Av Ida Rönnberg - 7 januari 2013 21:30

Ska gå och sova strax så jag säger god natt nu ^^. i morron är det skola och det ska bli tråkigt men skönt att komma in i det gammal rutinerna. och i år ska jag bli bättre på Eng !!!! skriver lite mer i morron om den första dagen i skolan var. så Gideon natt igen ^^!!

Av Ida Rönnberg - 7 januari 2013 19:58

Jag har pärla lite mer nu och då gjorde jag en kamera ^^. Men jag har inge mera kedja så den får vänta tills jag har skaffat mer.

Av Ida Rönnberg - 7 januari 2013 18:25

Jag skulle precis gå in på instagram och det funkade inte..... igen... Jag har provat och startat om men nej. Har ni det som jag att instagram inte fungerar i mellanåt?? Det är tråkigt när sånt händer. Men som tur kommer det tillbaka efter en stund.

Av Ida Rönnberg - 7 januari 2013 16:01

Efter att jag tröttnade på att fixa laddaren så började jag pärla ^^ och då lyckades jag få till en bakelse och då bestämde jag mig för att göra ett halsband. Och ja jag vart nöjd^^. Vad tycker ni???

Av Ida Rönnberg - 7 januari 2013 14:36

Har ni inget att göra? Isf så kan ni snygga till saker som t.ex kläder eller vfr inte din mobil laddare?? Det håller jag på med iaf. Många vet nog redan om det tipset, men för er som inte vet.

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards