iimpann

Alla inlägg under januari 2013

Av Ida Rönnberg - 15 januari 2013 16:06

Jag åt tonfisk röra och om ni tycker om det så har ni receptet här.

För fyra mackor.

1 burk tonfisk
En klick majonnäs (så mycket du tycker)
En liten lök/ eller lite mindre än en halv
Lite peppar och salt, så mycket tills du tycker är bra (smaka)

Rosta sen lite bröd eller ngt bröd du tycker om. Lägg på kanske lite gurka, sen är du klar. Man behöver inte ha så mycket lök om man inte tycker om det.

Av Ida Rönnberg - 15 januari 2013 15:07

Idag så hade vi kört dag, men i morron så har vi ännu kortare! För vår Hk lärare är sjuk. Lite lyx också för då har vi två lektioner. Idag har jag skrattat otroligt mycke! Men mest åt min kompis... vi gick från matsalen (måste gå ute) Aa och då så gick vi och pratade och plötsligt så tar hon handen för ögat och skriker: aaaooowww!!!!! Jag fick en snöflinga i ögat! Och jag skrattade as mycket. Och då började dem andra skratta åt mig och då skrattade jag åt dem!! Det vart lixom helt weird :D. Nej nu ska jag gå och fixa ngt ät bart och titta lite på läxan vi har till i morron. Så skriver lite senare sen.

Av Ida Rönnberg - 14 januari 2013 19:07

Idag kom dem sista skalen och jag är jätte nöjd. Nej nu ska jag se på tv. Sen måste jag göra noläxan!

Av Ida Rönnberg - 14 januari 2013 18:19

 

Jag kom bara på den hära texten en gång när jag satt och ritatde, och jag tycker den är fin.

Av Ida Rönnberg - 14 januari 2013 18:06

En sällskapssjuk fantasifull ungen. Klarade mig inte utan mamma och pappa, utan satt och grinade när dem åkte till åland för jag trodde dem skulle drunkna. Jag älskade att rita men det var inte snyggt. BRåkade alltid med min bror. Lekte alltid med dockor och litte petshop (eller vad det heter/stavas) Jag lekte alltid med samma personer. Jag och min syster gjorde ett zoo i vårt hotellrum i turkiet med minna leksaks djur.Jag var ofta sjuk och fick ta blod prov O.O Jag var rädd för hundar. Älskade katter. Ett måste när jag var lite var film, vara ute, leka och familj.

Nu vet ni om mig när jag var liten och såklart ska ni få en bild.

 

Tada!!! Hihi ;) fast det som jag sa nyss var typ när jag var tre fyra.

                                  Hur var ni när ni var små?

Av Ida Rönnberg - 14 januari 2013 17:56

Fixade en ny header, typ ingen skillnad..... Ska byta profilbild snart men har ingen bra än se det får vänta. Jag har kvar min header    titta vad gulligt ;)

 

Haha gud så ful ^^ men det som är bra när man tittar på den jag har nu, så har jag blivit bättre.

 


                                             Har ni en fin header??

Av Ida Rönnberg - 14 januari 2013 16:55

Ååå vad trött jag kan vara! Är ni det?? Jag kom på att det är jätte länge sen jag gjorde ett inlägg där jag rekommenderar om något som är bra. Så jag ska leta upp ngt som jag kan göra det med och komma på vad jag kallade det inlägget för. Och jag ska även byta header sen, men det blir efter jag har gjort no läxan. Jag har lärt mig en ny sak idag om mig själv, jag har ingen kondition alls nu efter lovet. Så nu tänker jag börja träna kondition, styrka och knät (har ont i det och jag har fått övningar som jag ska göra av doktorn) just nu ska jag bara mysa lite med zigge <3

Av Ida Rönnberg - 13 januari 2013 21:48

Fixat naglarna på skoj ^^. Snyggt vårt det, tycker jag iaf.

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards