iimpann

Alla inlägg under januari 2013

Av Ida Rönnberg - 13 januari 2013 19:32

Jag vill göra så dära som på bilden. (har glömt vad det heter) men efter som jag har brunt hår så syns det lite mindre och jag har bara lilla hemma, så vad tycker ni?? :-)

Av Ida Rönnberg - 13 januari 2013 19:27

Nya kategorier kommer jag att fixa imorron tror jag. Bl.a så ska pepp stå med, efter som att jag vågar att sticka ut och sånt. Och då vill jag såklart peppa er till att våga sticka ut och sånt. Jag har ju inte så många kategorier än men snart blir det mer!

Av Ida Rönnberg - 13 januari 2013 19:21

Som ni kanske ser så har jag haft konfirmation idag, inga bilder.. tyvärr ;-)..
Idag så mår jag även bättre. Så det känns skönt att jag kan gå till skolan i morron. Jag både gillar och "hatar" skolan, det är svårt att förklara. För en liten stund sen så åt vi och det var jag som gjorde maten idag, det vart hemma gjord pannbiff + brunsås + potatis och morot i ugn. Det var mumms! Snart så ska jag göra kladdkaka och vaniljvisp till det som börjar nu kl åtta på fyran, har glömt vad det heter. Skulle ha haft läxa till i morron men efter som jag inte kunde ta hem den i fredags så ingen läxa till mig^^. På bilden är på mig när jag har bestämt att det ska bli mitt favvo linne i sommar.
Linne: Monki tror det var 60 kr.
Tubtopp: ginatricot 40 kr.
Byxor: H&M 350 kr typ.
(Blir lite konstigt nu när det är mobil inlägg)

Av Ida Rönnberg - 13 januari 2013 00:47

Ska sova nu .... och imorron är det ju konfirmation och det börjar halv elva så jag ska gå upp halv tio. Hoppas jag mår bättre då -.- Iaf så har jag bestämt lite vad jag ska blogga om i morron även om det blir en stressig dag. Så lycka till, både till er och mig. As trött nu så jag pallar inte skriva nå längre. Men vi hörs i morron

Av Ida Rönnberg - 13 januari 2013 00:47

Ska sova nu .... och imorron är det ju konfirmation och det börjar halv elva så jag ska gå upp halv tio. Hoppas jag mår bättre då -.- Iaf så har jag bestämt lite vad jag ska blogga om i morron även om det blir en stressig dag. Så lycka till, både till er och mig. As trött nu så jag pallar inte skriva nå längre. Men vi hörs i morron

Av Ida Rönnberg - 12 januari 2013 18:31

Mår fortfarande inge bra, har typ ätit Alvedon idag. ( hatar allt med medicin att göra. ) imorron ska det vara konfirmation och det känns ju inte bra. Men jag ska fortsätta äta Alvedon var fjärde timme så kanske det försvinner. Och då hoppas jag att ni förstår att jag inte har gjort något annat idag än att titta på tv.
( gammal bild )

Av Ida Rönnberg - 11 januari 2013 23:41

Art
Av Ida Rönnberg - 11 januari 2013 23:14

Har ritat nu, även om jag är sjuk så blir allt alltid så mycket bättre när jag ritar <3

Art

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards