iimpann

Alla inlägg under januari 2013

Av Ida Rönnberg - 17 januari 2013 20:35

Sitter och tittar på Sveriges roligaste klipp... det är jätte kul. Skriver lite sent för att min syster och hennes barn kom. Vi har haft jätte kul och vi har tittat på gammal video. I morron så äre ju fredag och jag är as glad!! Skippa och gå i skolan och det är ingen konfirmation då. Är det nån av er som ska konfirmeras? Aja ska fortsätta att titta på Sveriges roligaste klipp ^^.
Bild från när min kompis tog

Av Ida Rönnberg - 16 januari 2013 22:41

Säger god natt idag med. Vi syns i morgon igen och jag hoppas ni får en lika bra dag som ni hade idag. Eller bättre. Jag lägger väl ut någon rolig bild. Haha min kompis visa den hära och det är våran dåliga humor.

Av Ida Rönnberg - 16 januari 2013 20:13

Hittade lite snygga bilder på naglar.

Av Ida Rönnberg - 16 januari 2013 20:10

Har bowla idag därför har jag inte skrivit. Vi hade kätteri kul och vi drack slush för vi kom tidigare. Jag fick gärnfrys! Det hatar jag, men vi skrattade när vi fick det. Det vart massor med bilder men alla vart suddiga typ. Kan lähha ut någon men jag vrånade er... i morron ska vi på teater och den heter fjärilsmusen. Idag har det inte hänt så mycket, vi fick ju sluta lite tidigare eller lite? MYCKET TIDIGARE! jag han med till och med på halv ett bussen.

Av Ida Rönnberg - 15 januari 2013 22:48

God natt mina kära läsare. Nu ska jag dra mig till kojs efter en lyckad dag <3 med mycket skratt och gjort. Hoppas ni också har haft det bra idag och jag hoppas ni får en lika bra dag i morgon. Så nu säger jag god natt <3

Av Ida Rönnberg - 15 januari 2013 19:27

Bilden säger allt <3


Ps. Det ska stå The best memories, t och s kom utan för ;) 

Av Ida Rönnberg - 15 januari 2013 19:15

Vart otroligt mycke fel i förra texten men jag hoppas ni kan läsa endå. Det är mobilen som tror att den ¨rättar¨ men nu har jag tagit bort det så nu hoppas jag det inte kommer hända igen. Men det är bara så ni vet


Av Ida Rönnberg - 15 januari 2013 18:59

Lyssnar på lite musik, därför heter inlägget så. Det är från Magnus uggla tolkar maja låt jag sliter i amerika. Tycker den är bra. Typ har inte gjort så mycket, sms:at såklart är jag så social ;-) nej men jag har värt as trött, vill ut men det Örebro så kallt. Men på lördag blir det snöskoter <3 pudersnö är bäst för då flyger det så coolt.... lite kalt om ansiktet då men om MåBra har kul så får man lida pin, mitt nya ordspråk eller vad det heter ^^... jag använder ofta eller vad dett heter här jag märkt. Men som jag säger till mina kompisar: ni kan ju svenska, engelska, tyska (ena min kompis kan även förstå finska och lite franska) och så kommer jag som knappt kan svenska :-P. Aa men det är faktiskt sant. Men jag är iaf nöjd med mina poäng i skola, jag har 185 och förra året skulle man ha 170 poäng för att gå florist! Så jag hoppas jag kommer in på det även om det är typ ett år kvar ^^.

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards