iimpann

Alla inlägg under januari 2013

Av Ida Rönnberg - 23 januari 2013 16:37

Okej har ordnat en liten tävling för er som vill. Det är att ni ska säga i vilket träd hackspetten sitter i. Är den i träd nr 1, 2 eller 3 är den högt uppe eller i mitten eller längst ner? Den som kommer närmast eller har alla rätt vinner en länk här på min blogg. Kom ihåg att skriva eran adress till eran blogg då :-D

Av Ida Rönnberg - 22 januari 2013 20:53

Har inte så mycket att säga idag har haft lite ont i huvudet. Men det kommer nog gå över, ska till tandläkaren i morron :'( så jag missar maten! Som tur sen när jag kommer till bakaså hqr vi hk. Men vi ska ha prov så jag hoppas vi får laga någonting efter det. Idag så uppdaterade min mobil och den vart jätte konstig då :'( har inte vart den bästa dagen idag + att jag har läxa i engelska och hk provet. Fattar unget typ menvjag kommer öva lite nu och lite på morgonen i morrn (vi har sovmorgon) men det är bara att sätta på musik och börja plugga.

Av Ida Rönnberg - 21 januari 2013 20:42

Hej passar på att slänga in ett inlägg nu innan top model börjar. Och sen så ska jag titta på projekt runway. Idag hade vi en helt amazing idrott! Vi hade ute gympa och då åkte vi pulka och grillade korv och så orienterade vi. Det gick faktiskt riktigt bra! Det var den roligaste lektionen på länge. Sen efter skolan så åkte vi till farmor, för att hon fyllde år. Då fick jag recept på mina favvo kakor! Jag vårt jätte glad, så nu i helgen blir det att baka. I morgon så slutar vi tidigare så då kommer jag passa på att fixa i min garderob, för alla mina kläder ligger utanför. Jag känner att det har vart mycket idag men det känns skönt, för då kanske jag kan sova natt. För igår natt sov jag typ i två timmar! Aja som tur har vi inga läxor till i morron så jag kan titta pärla mina tvprogram, vi spelar även in det okända som jag kommer titta på i morgon. Nej nu ska jag gå och skala morötter som tilltugg ;-)

Av Ida Rönnberg - 20 januari 2013 17:03

Har bestämt mig för att börja med dagens inspiration. Jag kommer göra det vid olika dagar inget bestämt.

wok

Av Ida Rönnberg - 20 januari 2013 16:43

Glömde lägga ut bilden på maten jag gjorde ^^

Av Ida Rönnberg - 19 januari 2013 12:38

Tjo hej! Just nu sitter jag bara och slappar och njuter att det är lördag <3 det vart inte så sent igår efter som jag var så trött. Vart väckt tidigt av vår grannes hund! Så är lite slö just nu. Idag ska jag göra wok och det kommer bli super såklart ;-) vi skulle ha åkt ut med skotern idag men det är för kalt så vi ska åka i morgon. Och även i morgon så ska jag färga topparna lila! Det ska bli kul och se hur det blir. Ska snart gå ut till mig och spela lite sims det var kul igen. Men jag skriver lite senare och kanske lägger upp en bild hur min wok blev.

Av Ida Rönnberg - 18 januari 2013 19:37

Just nu så spelar jag sims och det är as kul och jag laddade ner två gubbar från sims store och då fick man med än massa kläder och jag vart jätte nöjd över mina simar jag fixade i ordning. Och dem är systrar och älskar att parta och ställa till saker och ting, man vet aldrig vad Thelma och säga hittar på. Idag på jumpan så hade vi jätte rolig träning och jag är nöjd över min insats och det känns redan!!!!

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards