iimpann

Alla inlägg under mars 2013

Av Ida Rönnberg - 5 mars 2013 18:54

 

Och det hära vill jag ha! Imorgon så ska jag ju till stan och bowla men vi ska åka in tidigare och köpa lite nytt :D Alltså jag ska börja träna igen eftersom jag börja slarva på lovet. Men nu ska jag ta fram allt igen och börja!!

Av Ida Rönnberg - 3 mars 2013 21:39

Hallu! Har vart på kalas därför har jag inte skruvit något. Kom hem kvart i åtta så jag satte mig direkt vid datorn och börja skriva på pt uppgiften men jag är inte klar än. Bilden är på mina kläder och den är ju inte så bra, tar bättre i morgon efter skolan för jag ska ha på mig det hära i morron också. Tröjan har hål i ryggen och är tok snygg. Hade ett par skor som jag har pimpat till själv och jag hade min nya jacka :-D men ni får se i morgon ska göra klart det sista och sen ska jag äta räkmacka, mmmm! Sen ska jag sova så god natt!

Av Ida Rönnberg - 2 mars 2013 22:24

Jag ska nog börja video blogga nu, jag ska nog även fixa om bloggen så det blir roligare för er, om det inte var för er så skulle jag inte blogga! Ja jag vet att det hära inlägget vart inte så roligt men men ;-)

Av Ida Rönnberg - 2 mars 2013 18:53

Japp nu har jag gjort min första video. Jag vet inte hur man kan snabb spola så om ni vet hur man gör det när man redigera så skriv! Och här är min första video :)

Vad tycker ni? Kanske lite långtråkig men det är ju min första  

Ska snart dra in och titta på mello, min kusin är även här och vi ska äta äppelpaj :D mmmmummmms!!

Har även fixat två nya kategorier, egna videon och videon. Ska även börja fixa om min blogg.

Av Ida Rönnberg - 2 mars 2013 16:07

Hallå!

Just nu så sitter jag och försöker överföra en video till YouTube, går väl inge vidare bra för min dator är ju väldigt seg! Men när jag är klar så lägger jag ut den här. Hade lite svårt vad jag skulle göra så jag ritade ett öga. Mm jag vet, jätte bra fantasi! Men det blir bättre längre fram i tiden. Måste snart börja med läxan som ska vara klar till måndag, det är en pt uppgift och man ska träna en person och man skulle skriva ca fyra sidor och jag har skrivit noll -.- Aja nu ska jag fortsätta med allt så får ni snart se min första video   

 

Syns snart ;D

Av Ida Rönnberg - 2 mars 2013 00:36

Alltså tjejer håll med nu att vi älskar att fixa naglar, så titta här då ;D!

Alltså jag satt vid datorn och tittade på ebay, helt plötsligt kom jag på att jag aldrig har sökt på nagelkit. Så skriver jag i det och jag blir kär i typ allt som ploppar upp. Men durt var allt, typ 54$ och det är ca 347kr. Men så hittar jag det hära:

     

Ögon bara växer på mig och det kostade bara 15$ alltså 100kr! Och jag hade 124kr kvar som jag fick i julklapp att handla från ebay! Jag gick ner till pappa visade det hära och han skrattade och tyckte det var skräp! Jag sa att hans skrot nere i källare var skräp och då skrattade han också -.- Men han sa att jag fick ta det, så om ca 2 veckor så blir det hära mitt . Jag är så lycklig så jag vet inte vad jag ska göra! Höll precis på att skriva min önske lista som jag gör varje år till min födelsedag, den hära gången skriver jag 15 önskingar, eftersom jag blir 15 år. Jag får ju inte allt om ni tror det! Det kan vara önskningar som jag aldrig kommer få som tex en mopps. Aja ska fortsätta med att skriva om jag kommer på nå mer. Ska snart sova ändå. God natt mina kära läsare säger jag med ett glatt leende på läpparna!

Av Ida Rönnberg - 1 mars 2013 21:21

Tjenare igen!
Nu kan jag stolt säga att att jag har skaffat Youtube kanal. Jag har inte lagt ut ngt än för att min dator är helt puckad, men när jag jag har gjort det så kommer jag lägga ut det här och det kommer bara bli en test då :)

Av Ida Rönnberg - 1 mars 2013 17:46

Hallu där alla kära läsare! 

Idag så var jag ju hem till farmor, hon ville att jag skulle komma och titta om det fanns något som jag ville ha av henne. Hon ska snart flytta och dem håller på att slänga en massa. Jag kom hem med en orange lampa, ett par hängslen, 10st bälten och typ en resväska en sånhära jätte gammal fyrkantig sak, jag vet en som älskade min väska och det var... trumvirvel..... Zigge!

 

Han var så söt och vägrade att gå ur den! Gulligt va?

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards