iimpann

Alla inlägg under mars 2013

Av Ida Rönnberg - 24 mars 2013 21:03

Jag vill ha sommar nu! Därför lägger jag ut lite sommar kläder

Av Ida Rönnberg - 24 mars 2013 20:26

fyra dagar kvar i skolan sen påsklov! Gud va skönt det behöver jag, men i morgon har vi matte prov och jag glömmde sakerna i skolan, bra ida bra! Idag så har jag inte gjort så mycket jag tjänade 17 kr :-D vi öste in ved och pappa sa varje gång jag träffade hålet (slänger genom fönstret ner i källaren) så skulle jag få 1kr och jag träffade 17 gånger. Jag har typ spelat sims idag osv. Hade tänkt och pluggat men det är lite svårt -.-

Av Ida Rönnberg - 23 mars 2013 20:24

Hej japp som ni ser har jag nördat sims idag, det är så kul nu när jag har fått igång det igen. Jag ska köpa 70 80 90 tal faktiskt och så ska jag önska mig universitet :-D på bilden är det min dåliga humor :-D

Av Ida Rönnberg - 23 mars 2013 01:40

Nu ska jag sova efter att ha spelat sims, jag hatar att vara trött så därför ska jag sova jag orkar inte komma in i andra andningen ;-) på bilden är det jag satt och ritade medans jag spelade för ibland är spelet lite segt när dem sover tex. Men vi syns i morgon! Godnatt och sov så gott :-D

Av Ida Rönnberg - 22 mars 2013 21:54

I`m back! Yes nu är jag tillbaka och redo för att blogga! Det har hänt en massa idag, jag var på begravning :'( vi fixade min dator eftersom den hade rasat för nån dag sen. Och så har jag fixat ett sminkbord av min resväska! Jag vart väldigt nöjd ich det var skönt att tänka på annat efter begravningen. Hoppas ni endå har gilla mina tidsinställda inlägg så länge jag har vart borta. Igår så fick jag börja och göra mina dyslexi prov :-D så snart kommer jag få svar fast jag ska få göra tre till då, och så såg jag att jag har skrivit paos! Jag menar så klart paus! Hoppas det inte störde er så syns vi snart hej!

Av Ida Rönnberg - 22 mars 2013 15:45

Prick en månad tills jag fyller <3!

Av Ida Rönnberg - 22 mars 2013 11:45

   

Japp då är det bara att börja så man blir lika bra jag har ju lite saker

 

Snart så är min bloggpaos över! Jag kommer att börja blogga i morrn eller på söndag!!!! 

LOL

Av Ida Rönnberg - 21 mars 2013 10:30

      

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards