iimpann

Alla inlägg under mars 2013

-

Av Ida Rönnberg - 12 mars 2013 14:42

Av Ida Rönnberg - 12 mars 2013 12:46

Hejsan!

Snart så ska jag i väg till mormor! Sen ska jag gå hem och jag har as ont i ben och knän från i går + det är säkert från när jag ramlade också. Så jag skriver lite mer senare för jag ska även ta med min kamera! Och sen ska vi inte ha eng prov i morgon vi ska ha det nästa vecka . Nånting jag glömde visa var ett pennskrin som jag gjorde i fredags på slöjden. Jag ska även göra ett till sen.

 

Den vart lite oskarp såg jag nu, men jag måste putsa min lins så det är nog därför. Men vad tycker ni annars? Jag tycker faktiskt att färgerna passar och jag älskar tyget..

Av Ida Rönnberg - 11 mars 2013 19:27

Hej! Det var en super fin morgon i morse och jag var tvungen att ta kort på det fina vädret. I mogon är vi lediga och det känns ju bra då hinner jag plugga mer på engelskan som vi har prov på onsdag. Idag har vi även haft idrott och då skulle vi springa typ 6 km tror jag, eftersom jag har ingrn kondis så vardet jobbigt men nu är det gjort och jag ska har ju börjat träna nu. Imorgon tänkte jag köra lite styrka som man inte bara springer på löpbandet.

Av Ida Rönnberg - 10 mars 2013 20:29

Omg Ida har gjort en vlogg!!

Hejsan allihoppa! Nu har jag gjort en vlogg på you tube och ja den suger för att det har krånglat hela tiden när jag skulle ha lagt upp en bättre så jag gjorde en bara lite fort för att ni skulle få se.

hoppas ni är glada nu och jag ska göra en varje helg ska jag försöka och skriv gärna vad ni vill att jag ska göra.

Av Ida Rönnberg - 10 mars 2013 19:28

Nu undrar jag om ni kan öppna upp den hära videon utan att jag lägger ut den på youtube?

Japp den suger det är två bilder, men det är för att jag vill testa om det går att göra så hära nu,

Så snälla skriv och säg om den gör det!


 

Av Ida Rönnberg - 9 mars 2013 22:05

Jaaaaaa!!! Robin vann och jag skrek rakt ut när han vann!! Jippy det var bara det jag ville säga haha ;-):-D

Av Ida Rönnberg - 9 mars 2013 20:21

Det hära är tröjan jag pratade om och jag är kär i den! Aja skit samma jag undrar faktiskt vem ni hejar på ;-) jag hejar på you, tycker den är as bra :-D

Av Ida Rönnberg - 9 mars 2013 18:59

Det finns roliga reklamer och vääääldigt tråkiga reklamer.... Men det finns två som jag alltid har skrattat åt.

Judit och judit är så klart dem bästa, även frank och ica reklamerna är roliga men en som jag alltid har älskat är.:

Också judit och judit reklam fast med en OMG katt :D det finns även en till som jag kan visa:

Det är dem jag tycker är bäst :D hoppas ni gilla det lika mycket som jag ;D



Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards