iimpann

Alla inlägg under februari 2013

Av Ida Rönnberg - 9 februari 2013 18:51

Ni kommer att få se typ samma saker men ni kan hjälpa till vad ni vill se mer av! Titta på omröstningen och klicka i, jag är alltid öppen för ideer så kommentera så är det ännu bättre  . Jag ska försöka bli mera aktiv och sånt men det är svårt när det är så mycket i skolan. Men ska försöka.

                                                

Av Ida Rönnberg - 9 februari 2013 18:29

Tänkte visa min första bild på bloggen ^^.......


Det var den hära -.-

 

Så jag valde en bättre bild

   

 

   

Och det var en hel outfit! Det är lite roligt, och då fick jag även min första kommentar! Helt amazing   

Av Ida Rönnberg - 9 februari 2013 13:22

jag slänger in en till bild som jag har ritat ;-)
Skönt att må bättre och att kunna rita <3

Art
Av Ida Rönnberg - 9 februari 2013 11:46

Nu har jag haft min blogg i ett år, det är inte så dåligt va ;-) riktigt nöjd är jag också! Ni kommer få se en massa skoj idag, eftersom ja det är bloggen ett års dag! Ni kommer få se t.ex:
Gammla minnen
Roliga saker
Vad ni kan förvänta er i år
Och mm!

Av Ida Rönnberg - 9 februari 2013 11:32

Hej idag fick jag hå upp tidigt, för att pappa skulle till läkaren och gör någonting, vet inte vad det heter. Efter det så åkte vi och handlade lite gott som t.ex avokado, rökt lax, mm som vi ska ha till imorgon. Sen efter det åkte vi till farmor och åt frukost och fika hehe. Så jag har hunnit gjort en massa idag fast klockan bara är halv tolv. Och ni har säkrt precis ätit frukost ;-) vad har ni gort mera då??? Jag har även hittt en massa snygga armband som jag hade på mig idag det passade så bra tillsammans ^^

Av Ida Rönnberg - 8 februari 2013 16:26

Vart nyss klar med min bild som jag vart riktigt nöjd över, och när jag skulle lägga den i min mapp så tittade jag längst bak och då hittade jag en bild på en tjej jag gjorde för ett år sen! Har jag blivit bättre tycker ni? Säg vad ni tycker ^^

Art
Av Ida Rönnberg - 8 februari 2013 11:20

Dagens inspiration är frihet <3

Av Ida Rönnberg - 8 februari 2013 11:17

Hemma idag också, men det är iallafall fredag! Vaknade för typ två timmar sen och jag har bara legat på soffan, för min huvudvärk tar kål på mig! Ska försöka pallra mig upp och göra frukost. Hoppas att ni mår bra, ni sitter säker iskolan och får kunskap. Avis!!!! Om jag vörjar må bättre sen så ska jag rita, saknar det jätte mycket. Men skriver lite mer senare.

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards