iimpann

Alla inlägg under februari 2013

Av Ida Rönnberg - 25 februari 2013 22:33

Jaaa! Lyckades få upp en bild nu från mobilen som jag verkligen vill visa, jag ritade den hära igår och jag vart verkligen nöjd. Den är målad med akvarell, och jag kommer göra en tavla med den hära och en annan som jag kommer att visa sen.

Art
Av Ida Rönnberg - 25 februari 2013 17:56

Kan inte lägga upp nå mera bilder från mobilen för att bloggplatsens app suger rent sagt! Var ju krångel med den hära appen på min förra mobil också, så nu måste jag börja blogga på datorn som jag hatar att göra! Aja måste bara få ur mig om vad jag tycker om appen, hoppas ni inte tyckte det var för tråkigt så nu gör jag en recension om den hära appen. Den är bra med att titta på andras bloggar men när jag ska fixa min så suger den. Den får @@ av @@@@@

Av Ida Rönnberg - 24 februari 2013 14:51

Det hära är min önskelista som jag satte ihop nyss, allt är från ebay och blir ca 700 ^^

Av Ida Rönnberg - 24 februari 2013 14:27

Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag, men nu ska jag börja igen. Snart så fyller jag år eller jag fyller år den 22 april, men jag har börjat titta efter vad jag ska önska mig. Pappa säger att när jag fyller 15 år så ska jag få önska mig något dyrare eftersom jag inte vill ha nå moppe. Eftersom jag fick en mobil i julklapp så vet jag inte vad jag ska önska mig men titta vilka snygga skor jag hittade! Omg jag vart kär direkt, dem önskar jag mig plus att dem kostar bara 320kr och det är äkta converse!

Av Ida Rönnberg - 19 februari 2013 17:23

Jag slänger in ett litet inlägg med pepp, demtvå första har jag gjort själv och den sista hqr jag inte gjort.

Av Ida Rönnberg - 19 februari 2013 16:54

Jag ritade för någon dag sen och jag vart riktigt nöjd, vad tycker ni?

Art
Av Ida Rönnberg - 19 februari 2013 14:59

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett par dagar. Jag har haft en liten bloggpaus kan man säga. Jag har haft fullt upp nu och sånt, jag har även mycket att göra till i morgon och i över morgon. Massor med prov -.- men jag ska försöka hinna skriva lite iallafall.

Av Ida Rönnberg - 14 februari 2013 22:02

Hoppas ni har haft en super dag! Själv har jag inte firat. Har ingen att fira med ;-) men överlever gör jag ^^

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards