iimpann

Alla inlägg under februari 2013

Av Ida Rönnberg - 13 februari 2013 22:17

Hej idag åt jag min första semla.... stolt... men det råååkade bli för mycket, känns just nu som jag aldrig mera vill äta. Ska gå och sova nu fast egentligen måste jag göra tyskan, men när jag är trött så är jag det. Idag så ringde min moster och sa att min mormor har ramlat, men nu ligger hon på sjukhuset och mår bra. Därför skrev jag inte idag.

Av Ida Rönnberg - 12 februari 2013 16:05

Glad semeldag! Hoppas ni har fått en massa goda semlor det har inte jag, ska få det i morgon plus att vi ska göra det på hk... puhh. Kom nyss in med finaste killen som är här på besök igen, han ska hem på fredag tror jag. Hade no prov idag och det gick skit! hoppas jag får minst E. Ska titta på det okända nu, sen ska jag kanske rita lite och gjöra läxa. Ska gå och sova tidigt idag är så himla trött!

Av Ida Rönnberg - 11 februari 2013 21:17

Säg även vad ni tycker :-)

Av Ida Rönnberg - 10 februari 2013 22:24

Godnatt ska gå och sova nu, efter en lång slappar dag är jag utvilad och redo för skola. Eller ja så redo man kan bli iallafall. Jag åt ju nyss lite lax och avokado mm och jag passar på då att lägga ut två bilder.(lite suddigt kan det vara) Gott var de! Godnatt mina kära läsare.

Av Ida Rönnberg - 10 februari 2013 20:23

 

1. Jag är mörk rädd, efter jag har blivit skrämd som barn.

2. Mitt favvo märke på kläder (med mera) är Monki (lite dyrare märke)

3. Jag tror på andar.

4. Jag har haft 2 dvärghamstrar

5. Jag ¨snyftar¨ till sorgsliga filmer.

6. Jag vill ha en mops.

7. Jag har haft sju katter samtidigt. Nu har jag en :O!

8. Jag är en pluggis ^^

9. Jag vill bli florist. (För er som inte vet va det är: Det är när man håller på med blommor)

10. Jag ska testas för dyslexi (fick söka på google hur det stavades)


Hoppas ni tyckte det var bra info ;) troligt vist inte, men kull vare! Säkert den sista förstod ni eftersom jag suger på stavning och engelska och tyska... Jag är dålig på allt med stavning :D



Av Ida Rönnberg - 10 februari 2013 20:11

Här är en bild på mig och zigge som jag måste lägga upp för att han är så sööt!

Av Ida Rönnberg - 10 februari 2013 15:50

Hej skriver bara lite snabbt nu, jag tittar just nu på 112 på liv och död och efter det ska vi titta på film. Vi ska ha en riktigt mysdag idag. Igår ritade jag lite mer men jag la inte ut den och här har ni den, och om jag får säga själv så vart jag nöjd men vad tycker ni?

Art
Av Ida Rönnberg - 9 februari 2013 19:11

Ska dra nu så jag slänger in ett inlägg om mina olika hårfärger och längder, haha. Jag hoppas ni har tyckt om allt och som ni kanske ser så det ¨håret¨ jag har nu är inte med, det är bara för jag inte hade några sånna bilder på den här datorn.

 


Hejdå   

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards