iimpann

Alla inlägg under december 2012

Av Ida Rönnberg - 5 december 2012 18:24

Kan nån snälla föklara vad ljud är? Vi ska ha prov på den hära skiten!

Av Ida Rönnberg - 5 december 2012 18:24

Kan nån snälla föklara vad ljud är? Vi ska ha prov på den hära skiten!

Av Ida Rönnberg - 4 december 2012 22:18

Hej alla glada! Nu ska vi öppna lucka nr 4 men jag har ju inte så bra fantasi idag häller så det blir ett dåligt tips :D

lucka nr 4. Ta alltid bort prislappen innan du slår in! Det lärde jag mig idag när jag glömmde att ta bort prislappen så jag fick öppna det igen -.-

Av Ida Rönnberg - 4 december 2012 17:06

Nu har jag julhandlat klart och är påväg hem :) idag så hade vi ju kemi prov och det gick väldigt bra... Som tur..... Jag fick även beröm för mitt porträtt på bilden :) och jag tog enn bild då :) min mobil vill också vända på alla bilder som ni ser( så tjock är inte min bild vart bara en konstig vinkel när jag tog kort)

Av Ida Rönnberg - 3 december 2012 19:18

Mer juliga bilder! Kom på mig nyss att i morrn är det 20 dagar kvar till jul! Och så vart jag sugen på att lyssna på låten mer jul :)

Av Ida Rönnberg - 3 december 2012 19:15

Av Ida Rönnberg - 3 december 2012 18:26

Det dalar både upp och ner! Vad vill ni läsa om på min blogg? Den som skriver bästa förslaget får en länkning! Kom ihåg skriv din blogg och den avslutas på torsdag!

  

<3

Av Ida Rönnberg - 3 december 2012 17:59

 

Det är så härligt att sitta på dig och känna din värme sprida sig till mig. Du har dina små hyss och jag har mina men på dig är allt borta och allt känns bra..... Men med tiden känner jag stressen och jag känner att min fridfulla tid med dig blir till sterss och vi började synas mindre och mindre. Och nu har jag kanske lagt av men du kommer alltid vara den ponnyn jag tänker på. Ponnyn i mina drömar, ponnyn som jag var trygg med. Love you limbus!

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards