iimpann

Alla inlägg under december 2012

Av Ida Rönnberg - 25 december 2012 23:44

Nya simset var jätte kul och jag tog några bilder med min mobil då. Jag han bära spela på sommar men i morron kommer jag nog hinna köra höst :-D det är jätte kul än så länge.

Av Ida Rönnberg - 25 december 2012 15:04

Det hära vad det jag fick i julklapp plus att jag fick pengar och jag ska Fp två saker till från eBay ;-)

Av Ida Rönnberg - 25 december 2012 14:24

Ha ha nu skriver jag från min nya mobil :-D och jag fick en Samsung galaxy s3. Såklart är jag suger glad, men när jag skulle sätta i mitt sim kort så var det för stort. Så nu måste jag vänta tills vi åker in till stan -.- jag fick läkt jag önskade mig plus lite till :-D. Just nu så tittar jag på tv och jag är jätte förkyld och det suger! Jag hoppas ni har haft en bra jul med mycket mys och skoj.

Av Ida Rönnberg - 23 december 2012 22:38

Under några gånger i mitt bak så har jag tagit kort. Och dem hära är de bilderna jag är mest nöjd över:)

Av Ida Rönnberg - 23 december 2012 22:26

Visst har jag världens bästa bror och svägerska <3 jag fick platåskor av dem i julklapp :D som jag har visat här på bloggen tidigare ;)

Av Ida Rönnberg - 23 december 2012 16:01

Nu ska jag visa från den sötaste till den fulaste av våra jultomtar. Efter som jag mobil bloggar så skriver jag 1-4 osv :)
1- sötaste
2- gladaste
3- argaste
4- läskigaste :S

Av Ida Rönnberg - 22 december 2012 11:26

Hejsan hoppsan! Eftersom jorden inte gick under i går så kan jag skriva på min blogg :D men jag trodde aldrig att det skulle hända endå. Nu ska vi snart i väg och titta på när min bror tar konfirmationen. F.n han tog det före mig endå! Igår i skolan tittade vi på skräckfilm och jag ska förtydliga det hära JAG HATAR SKRÄCKFILMER! Jag trodde att jag inte skulle somna i går, men jag somnade direkt. Vi har pyntat vårt hus nu och tagit in granen som jag tyckte var skit ful... Men till slut vart allt väldigt mysigt :D

Av Ida Rönnberg - 19 december 2012 07:41

Skriver jätte dåligt just nu! Men det är ändringar nu. Efter som det är snart jul och så, så har jag vart välidg dålig på att skriva. Igår var det väl inte så mycket men jag sprang på bandet i går. Super kul. I dag ska jag bowla och då kan jag försöka ta lite bilder eftersom det är sista gången idag :(. Hemma börjar det bli mer juligt eftersom mamma har nu fixat lossas snö på fönsterna och hängt upp tomten :) just nu så sitter jag i skolan och väntar på att sovmorgonen ska vara över och det är förns kl nio-.- Ibland är det inte kul att åka buss. Aja ha en bra skol dag!

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards