iimpann

Alla inlägg under december 2012

Av Ida Rönnberg - 15 december 2012 23:44

Tittade runt nyss på ebay och tittade på iphon skal, och så tänkte jag om det fanns till samsung galaxy s3 ( den mobilen vill jag ha) och så tittade jag och det fanns as coola skal till den och då valde jag ut några st

 

Det hära vart mitt favvo skal direkt när jag såg det ^^ det är olika objekttiv, och om du vrider kan du göra olika saker. alltså så hära:

 

coolt va?

   

Dem hära var bara roliga och färg glada :D

   

coola skyddsväskar kan man väl säga.

   

  

bara för gulligt !!!!

 

Jag har velat ha ett kassett bands skal helatiden så då la jag upp ett



Av Ida Rönnberg - 11 december 2012 20:26

Klar med läxorna idag och matteprovet är nu det sista och det är till fre :) sen är jag klar! Vohooo! Men vad ska jag göra nu då? Känns bra att inte ha nå att göra ;) har till och med gjort jul godis med min mamma, aja ska dra nu bye bye!

Av Ida Rönnberg - 10 december 2012 22:07

I förr går vart jag medlem på nya bdb (Bild dag boken)   Och om ni vill titta in där eller ng så heter jag samma sak som på bloggen, alltså iimpann för er som inte vet. Hinner inte blogga just nu ska ner i duschen och så. Vart nyss klar med kemi mojsele saken. Hon kommer säker tycka mitt är för lätt   Men men jag har gjort det jag kunat och jag är nöjd med framsidan ;) aja god natt och puzz!!

Av Ida Rönnberg - 10 december 2012 07:43

Hallu var inte så mk bloggande i går. Vi sjöng ju på julskultningen :P. Det var inte alls kul! Det var ju svin kalt så vi gick hem till min kompis och sat och drack te för att bli varma för vi kände inte enns våra fötter! Och så klart skulle mina skor gå sönder då. Så jag har typ inga vinter skor för alla mina vinter skor är trasiga-.- Och det var ju snällt att jag fick låna socker som jag kunde dra över mina skor där dem var trasiga. Men sen sjungde vi lite fel och vi skrattade i micken men sånt hör väl till :) eller?

Av Ida Rönnberg - 8 december 2012 20:57

Guuuud! I morrn ska man sjunga med ng till! Omg jag vill inte men jag måste, det var sista riktiga dagen på konfirmationen och i morrn är det ju sista gången sen måste man också gå nångång på julen :P. Och det blir väl mysigt. Hoppas jag.
på bilden är det felicia som inte vill vara med :)

Av Ida Rönnberg - 8 december 2012 00:08

Sorry för den dåliga bloggningen här i veckan., Det har vart mycket. Jag måste sova nu typ för jag har konfirmation och jag vill inte men jag måste. Kommer skriva mer idag efter som den är lite över tolv. Jag var i stan idag och fixade lite och sånt. Har väl inte så mycket att säga just nu så..... Hejdå så länge!


Av Ida Rönnberg - 6 december 2012 20:07

Var nyss på in flyttnings fest och det var skoj

Av Ida Rönnberg - 5 december 2012 22:32

Lucka nr 5 är mysiga jul/snö bilder <3

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards