iimpann

Alla inlägg under juni 2012

Av Ida Rönnberg - 10 juni 2012 21:23

  

Vilket fint väder det har vart i dag :) Jag har vart ute och spelat kubb och jag har spelat monopol. Det var skit kul :D I morrn ska vi spela brännboll och möta både 7:or och 8:or ska bli jätte kul. Men om det regnar så ska vi titta på film med bara våran klass. Jag hoppas på brännboll för där har våran klass chans att vinna. Inte som på lussecuppen  -.-

  

Av Ida Rönnberg - 9 juni 2012 23:06

 

Hej alla ! I dag så var jag med min kompis i strömsholm. Var jätte kul men det som var typiskt var att jag glömde kameran. Men kanske kan lånan nån bild av min kompis sen för hon tog många bra bilder.  ... Ska blogga en massa i morrn. För idag så orkar jag inte. 

   

Av Ida Rönnberg - 8 juni 2012 22:06

Hej alla läsare !!! Igår loggade jag inte in för jag var på student och jag kom hem sent .... I dag så åkte jag och min kompis hem till mig och hon drygade att jag skulle följa med till strömsholm och så vart det. Så nu har vi åkt hem till henne. Eller vi har vart här ett tag nu då :) Och jag vart fotograf när hon red vart några snygga bilder där... Både ryttare o häst vart snygga <3

 

 

 

 

Av Ida Rönnberg - 6 juni 2012 18:59

 

Hej jag kommer inte göra så mk mera idag för jag mår inte så bra.. Och idag var det ett år sen vär älskade katt findus dog. Han vart överkörd .. Jag saknar han jätte mycket och han kommer alltid finas i mtt hjärta .. Bild kommer senare. Han var en katt i sina bästa år och han älskade livet. Och det var inte länge sen vår andra katt Thelma dog. Vi fick avliva henne för att hon hade en sjukdom som gjorde till slut att hon seglade mellan liv och död. Jag kommer inte ihåg vad sjukdomen hete ... Men jag skriver den sen när jag vet. Ni kan inte förstå hur mycket jag saknar henne och Findus. Det som var värst med findus var att när han låg där så jag den lilla blod droppen som ran ner från hans nos och det betyder att hans organ var pajade :'( Det som var värst med Thelma var att hon led så mycket på slutet och det var inte hon.. Det var det sista minet jag har av henne det tar på mitt hjärta för hon och jag delade alltid på min huvudkudde när vi sov och vi var lika rädda när vi hörde nånting. (bor i en stuga på vår tomt). Nu har vi en katt kvar och det är Zigge och han blir 10 år .. Han är inte smart, mysig eller nåt sånt där han har asma, dräglar, stinker och andas med uppen mun. Men han fins alltid där när man behöver stöd. Ni tycker säkert att jag är knäpp när jag pratar om mina katter som dom vore människor men dom betyder mycket för mig, för jag har haft svåra tider och då har dom vart där med min familj. Dom är bäst.

 

R.I.P findus och Thelma. 

Av Ida Rönnberg - 5 juni 2012 21:04

vad tycker ni...

 

Ska bara måla den sen är den klar :) Men jag stör mig på bildläraren bara för att hon hörde att jag sa att jag inte tyckte om henne så hade jag från ett B till ett D hmm.. då frågade jag vfr då sa hon att jag ska vara muntilg... En fråga hur då !!

Av Ida Rönnberg - 5 juni 2012 17:34

 

 

  

 

 
Av Ida Rönnberg - 5 juni 2012 17:05

 Jag har fixat flera egena signaturer men vilken tycker ni jag ska ta ??

 





 



Eller




 

Sista är lite stor vet :)






Av Ida Rönnberg - 5 juni 2012 16:10

  Den hära sötnosen heter The kawaii bunny !!

                         Söt va ??

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards