iimpann

Alla inlägg under maj 2013

Av Ida Rönnberg - 15 maj 2013 22:08

Som ni ser rubriken, så är det. Ska gå och sova nu, annars brukar jag gå och sova elva. Idag har det vart väldig väldig mycket! Först så var det skola sen hem plugga till tyskan, sen så konfe tills nio och sen kommer jag hem och då gjorde jag och mamma cheesecace :-D nu är jag så trött att jag ser dubbelt! Så jag berättar mer i morgon vad vi gjorde på konfen (en massa saker) och i morgon ska jag klippa mig (:S) träna och fixa lite med maten till söndag (kallskuret ska vi bjuda mina gäster på :).) Nemen godnatt på er så syns vi imorgon alla små söta :-D kraaaam!

Av Ida Rönnberg - 14 maj 2013 13:01

Idag när vi hade fotbolls match (med skolan alltså) så förlorade vi båda matcherna... men det gör inget då fick vi sluta så jag kom hem för ca en timme sen. Kl 17.00 så ska jag ha Konfe, vi ska planera till helgen för då tar jag konfirmation

Av Ida Rönnberg - 14 maj 2013 07:17

Hej idag så har vi sov morgon, jag gick upp för en halvtimme sen och se så det inte regna så jag kunde cykla. Odag börjar vi senare bara för att vi har friluftsdag och jag valde fotboll. Och vår match börjar 9.40, jag valde det för att det såg roligast ut... mina kompisar valde det ;) nu så ska jag titta på yv ocj sen fixa det sista och sen så ska jag cykla iväg :)

Av Ida Rönnberg - 13 maj 2013 21:03

Kör på en gammal inspo bara för att jag har inte gjort någon ny.

Av Ida Rönnberg - 12 maj 2013 20:32

Idag har jag suttit ute i solen och målat med akvarell... #mysigt

Art
Av Ida Rönnberg - 12 maj 2013 13:15

... ja jag visye inte vad jag skulle skriva som rubrik! Men det är bara för att jag inte vet vad jag ska skriva, skriver bara så ni vet att jag lever ;-) min kusin sov här inatt och vi somnade tolv igår. Jag använde mitt konto kort i går för första gången :-D det gick jätte bra och det använde jag när vi var och fikade. Så jag är väldigt nöjd iaf :-D ovh jag har även målat mina naglar! Jag fick damp et ex antal gånger men kag vart nöjd när jag var klar ... som tur ;-)

Av Ida Rönnberg - 9 maj 2013 23:08

Kommer kanske bli lite inlägg "torka" bara för att mitt kusin barn sover här idag för att jag ska vara barnvakt imorgon, och i morgin kommer min andra kusin och sen kommer hon på lördag också. Såklart vill jag vara med dem, men jag kommer slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever! :-) bye bye! (Bild på min sysyer dotter)

Av Ida Rönnberg - 8 maj 2013 17:09

Hade helt glömt bort att det var bowling idag! Men ska strax iväg på det och så ska vi ha lite kul eftersom det är sista gången, vimissar nästa vecka för kkonfirmationen -.- plus idag märkte jag att jag har ett läppglans under mitt läppstift! Trodde den bara skulle visa färgen alltså! :-D

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards