iimpann

Alla inlägg under november 2012

Av Ida Rönnberg - 17 november 2012 23:34

Jag tycker det är jätte lätt och kul att rita händer :) fast dem hära vart lite slarviga.
Vad tycker ni ?

Av Ida Rönnberg - 17 november 2012 20:26

Tittar på så mycket bättre just nu och nånting jag avskyr är reklamerna! Det dissar jag och jag hissar att man kan blogga från mobilen :D

:D

Av Ida Rönnberg - 17 november 2012 14:56

Kom nyss in efter har vart ute i skogen. Och så tittade jag på min blogg och då såg jag mina snygga muffins:D och så tänkte jag på att kanske ni vill ha receptet, Jag kommer i alla fall skriva receptet på morotsmuffinen för den var super god :D Det smakar inte ens morot den var mummsig :D

 

Av Ida Rönnberg - 16 november 2012 20:50

Okej det finns många bra på xfaktor men vilka hejar ni på det skulle va kul och veta !! Skriv, sen tittar jag på eran blogg så det är väl bra?? :)

Av Ida Rönnberg - 16 november 2012 20:30

Två olika muffins blåbärs muffins och morots myffin!

Av Ida Rönnberg - 16 november 2012 20:17

Mmmm marabou och tv nu är jag nöjd :)

Av Ida Rönnberg - 16 november 2012 18:59

alltså jag har ritat nu men det vart ju inte så jätte bra då ;D man kan väl bjuda :D

 

Fråga: Vad tycker ni ??

Av Ida Rönnberg - 16 november 2012 17:01

Nu så är jag jätte trött så jag vill bara sova men när våra gäster har åkt hem ska jag gå ut och spela sims :D Som ni kanske vet (vet inte om jag har skrivit det) i alla fall så har jag jätte ont i mina knän och jag ska till doktorn på tisdag :P och jag var med på jumpan men jag kunde ju inte gör nånting som gjorde ont i knäna men i alla fall ¨så joggade vi baklänges och vi skulle spel badminton så då snubblade jag på dem hära bedmintonstängerna (som min vanliga tur) och så klart gjorde jag illa mina knän så nur har jag ännu mera ont! Och alla tittade på mig så jag reste mig upp jätte fort för jag läg som en mask och joggade vidare :D Jag är så duktig!!

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards