iimpann

Alla inlägg under oktober 2012

Av Ida Rönnberg - 23 oktober 2012 19:15

Jag ska nog säga vem som vann....


på tredje plats kom: http://boknissen.bloggplatsen.se/ grattis ^^


På andra plats kom: http://linneajohnsson.bloggplatsen.se/ grattis du också ^^


Och den som vann är: http://rampljus.bloggplatsen.se/

super grattis till dig !! ^^

Av Ida Rönnberg - 23 oktober 2012 18:31

Okej nu är tävlingen slut och under skolan idag så bestämde jag att jag ska ha en 1:a, 2:a och 3:a och 1:an får bestämma vad den vill göra t.ex header, signatrur eller bli gillad på fb eller nånting annat. 2:an kommer jag gilla på fb och trean också. Jag kommer nu att svara på frågorna.


1. Vem är min idol ?? Min brors tjej Anne-sofie, är min idol hon är min förebild. Hon är sig själv och är så snäll, säger vad hon tycker och tänker. (inte dumma saker då) och ni ska se hennes kläder dom är så coola och hon passar i allt !!


2. Om jag skulle flytta vart skulle jag flytta då ? Alltså jag skulle vilja flytta till västerås eller till åland jag vet inte. Västrås är man nära släkt och vänner, på åland är allt bra men längt bort från nära och kära.


3. Om jag skulle få välja mellan att äta pizza eller hamburgare varje dag vilket skulle jag ta?? Eeemm Jag skulle nog då se ut som en lite mini gris då för jag är så kort då ^^ men alltså jag skulle nog välja hamburgare för man kan göra egna och nyttiga burgare .


4. Vilket mitt favorit sims är?? Det är nog sims 3 husdjur har spelat det en gång men det är kul !!


5. Mitt favorit ämne allt när man får hålla på med händerna (att skapa) t.ex bild och slöjd.


6. Mitt stjärn tecken ? Det är oxen jag är född 22/4-98


7. Vilken min favvo godis är ?? Dom hära gula och röda döskallarna tror jag :^^


8. Går jag på nån sport ?? Japp jag bowlar och det ska jag göra i morgon ^^


9. Min favvo smileys är ??? det ser ni nog om ni tittar på det hära inlägget ^^ (alltså ^^)


och tack för er som tyckte om min klädsmak !!! Och alla som är med och frågade ^^

Av Ida Rönnberg - 22 oktober 2012 19:17

Alla fråger jag får, kommer jag att svara också i morrn. Så kom ihåg att ni fortfarande kan vara med det är ju bra priser :D. Och jag tänkte bara såga en sak som inte har med det hära att göra då men jag ska äntligen få mitt sims och det kommer komma nu i veckan :) super glad !

Av Ida Rönnberg - 21 oktober 2012 19:51

Om du vill ha nå annat pris för dig som vinner, så skriv också det jag är uppen för förslag. Det är alltid kul !!! Tippsa era vänner också om ni gör det så skriv det också då kanske du har större chans för dig att vinna ;D

Av Ida Rönnberg - 21 oktober 2012 19:35

 

Den som skriver bästa frågan vinner antingen en header eller en signatur !! Ni får välja, beskriv vad ni vill ha och hur den ska se ut och skriv er mail !!! Om ni inte vill ha det så skriv bara fb då gillar jag er blogg på facebook..... Men det måste vara en bra fråga som jag kan svara på och det får vara vad som helst. Frågestunden avslutas på tisdag och jag svarar ju så klart på alla frågor.

Nå funderingar så fråga på ?)

Av Ida Rönnberg - 20 oktober 2012 19:47

 

Tänk nån av dom hära tröjorna och ....  

Dom hära shortsen och med.....

 

och den hära väskan gud så snyggt <3

 

Skulle inte säga nej till det hära :)

Av Ida Rönnberg - 20 oktober 2012 19:17

Har lite tråkigt så jag photoshopade lite med en bild

före

 

efter

 

men den hära är ej rörlig

Av Ida Rönnberg - 20 oktober 2012 15:59

Snart ska jag äta tacos ska bli suuuupeeeeer gott ! Har inte så mycket att säga, har inte hänt så mycket. Jag längtar tills vi om vi vinner sims 3 då ska jag spela hela tiden :D

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards