iimpann

Alla inlägg under september 2012

Av Ida Rönnberg - 15 september 2012 16:34

Idag har jag vart hos mormor och firat. Det var jätte kul och så gav jag bort lite skor och kläder till min kusins barn. Nu sitter jag i vår soffa och försöker komma på om jag ska gå upp till mitt pysselrum eller om jag ska gå ut till mig och fixa och dorna vad tycker ni ??

Av Ida Rönnberg - 14 september 2012 07:42

Hej alla glad och ledsna som går i skolan ! Jag tänkte bara visa hur men skola ser ut eller en bråk del av den för jag sitter i en soffa och jag tänker inte gå någon stans !

Av Ida Rönnberg - 13 september 2012 19:22

Hej !
Det har inte hänt så mycket med min dator så jag får väl mobilblogga :P jag tycker det är roligare att sitta vi datorn och ta det chil än att sitta med en pytte mobil och knappt se vad man skriver. Det har hänt rättså mycket sen sist jag var ju på konfirmatons mojs i söndags för fösta gången och det var riktigt kul. Jag var i stan igår och handlade kläder idag hade jag so prov, gick jätte bra :D på lördag ska jag till min mormor och fira och på söndag kommer harry. Det är sånt som händer i veckan. Och så här såg jag ut idag när jag tog spruta mot livmoderhalscanser (stavning)

Av Ida Rönnberg - 8 september 2012 19:40

Hej det var ett tag sen, ja eller en vecka sen. Det har varit krongel med min dator så nu skriver jag på min pysseldator. Det har hänt mycket sen sist....

på mitt prov som jag hade fick jag 25.5 av 30. Det var helt OK.

Min mamma fyllde år i tisdags så min bror och hans tjej kom i lördags (förra) och så kom min mormor och farmor kom idag. I morrn är det upp start på komfirmationen (stavning). På tsidag så kommer vi ha skoljoggen -.- känns inte så bra efter som jag gjorde illa min fot i går på jumpan. (PppRRruuuTTtt)

På onsdag ska jag till stan med min mamma och shoppa lite ^^ Jag har saknat MONKIS så mycket!!

Men ialla fall så ska vi ha lite mys då och sen när vi kommer hem så ska vi åka iväg och fira min mormor för hon fyller på torsdag men det blir bättre på onsdag eftersom att vi är lediga på onsdag.

Jag hade beställt nitar för ett tag sen och fick dom i torsdag. Jag vart så ivrig så jag satte på skorn. Och igår så satte jag på lite nitar på två av mina linnen. Bilderkommer när min dator är fixad. Och snart ska jag iväg och lyssna på Comminor och för er som inte vet, så spelar min bror i det bandet (bas) och dom spelar skatepunk, är as bra och roliga :) den 22/9 ska dom spela i västerås. Som ni ser har det hänt mycket. Och jag är väldigt ledsenför min dator. jag lovar att jag kommer blogga i morrn. Nej nu ska jag dra och titta på körslaget .... Bye Bye !!!!

före:  

Ps. Zigge försvann i fyra dagaroch sen när han kom hem så hade han ett stort sår vi läppen och han haltade och han var otroligt smal. Men just nu är han på bättringsvägen, det ända han behöver är kärlek och en massa MAT !!! Så här ser han ut nu :( stackars liten

  

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards