iimpann

Alla inlägg under maj 2012

Av Ida Rönnberg - 9 maj 2012 17:47

Dom säger

Hundratusentals barn och föräldrar som kommit från varandra på grund av krig och katastrofer söker just nu efter varandra. Inom Röda Korset arbetar vi över hela världen för att återförena familjer som splittrats. När allt går bra är det en lycka som är större än det mesta: att familjer får bli hela och vara tillsammans igen.

                                 källa.http://www.redcross.se/


jag säger

Ni kan hjälpa till utan att bli månadsgivare... gå in på röda korset och köp kläder tack vare det så hjälper ni och stödjer röda korset !! Och alla som jobbar vid röda korset som säljer kläder jobbar grattis och det tycker jag är starkt och när ni har gått ut från butiken kan ni vara stolta över er skällva för ni har hjälpt till att rädda barn

                                    källa.http://iimpann.bloggplatsen.se/




Tack för ni hjälper till!


Ps. Ja jag gillar att hjälpa rödakorset :D och andra hjälp saker också :)

Av Ida Rönnberg - 9 maj 2012 16:43

Hej Hej !!

Jag har inte skrivit för:

1. Läxor

2. Har inte haft tid

3.Min syster kommer idag <3


Jaahaa ... Som ni vet var jag på Rockkarusellen och hejade på min brorsa. Deras band (Comminor) kom 2:a men Simon (brorsan) fick ett pris gissa

1.inget

2.Bästa scenframträdande

3.Bästa spelaren. (han spelar bas)

4.Roligast :)

5.ARGAST PÅ SCEN :S

6.De var lottning och han vann.

Skriv i (kommentar) och den som skriver rätt ska jag gå in på er blogg och göra ett avtryck från mig + Jag kommer att föla eran blogg de vill ni va..

Jag skriver det rätta svaret om en vecka... om flera vinner gå jag in på allas bloggar som vann) heja och skriv nu !!! MEN NI FÅR BARA RÖSTA EN GÅNG...

Av Ida Rönnberg - 4 maj 2012 16:20

Ska dra nu men jag måste säga bara att jag ska åka in till västerås och gå på rockkaruselen och heja på min broder bilder kommer så klart på både mig och på comminor <3

 

Av Ida Rönnberg - 4 maj 2012 16:11

Här kommer några coola shorts och kjolar bara för det är dax att ta fram dom nu till våren :)

SHORTS:

 

Jag är kär

 

har redan vista dom men dom är ju för snygga !

 

Det är alltid snyggt med lite färg :)

KJOLAR:

 

en lång är snyggt nu till den här våren tycker jag

 

snyggt till vad som hälst


Av Ida Rönnberg - 4 maj 2012 15:46

Vill ni hitta fynd som jag gör ??

Då kan ni köpa saker från en secondhand butik som tex. myrornas och röda korset !

Det är ju också bra att ni köper från röda korset för då får ni både snygga och billiga kläder plus ni hjälper till att stödja röda korset så dom kan hjälpa andra barn i andra länder. se vad bra det är att köpa billigt.

Jag brukar köpa från hm, monki och new yourker. på Hm säljer dom väldigt billig men på monki är det lite dyrare men det är ett fint märke om man gillsr lite differntly.

 

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards