iimpann

Direktlänk till inlägg 28 juli 2014

Vardagssminkning sommarlov

Av Ida Rönnberg - 28 juli 2014 15:40

     Jag börjar med att ta min concealer och täcka

 

Detta är faktiskt mitt ända blush!

 

Bästa sättet för parfekt contour (om det stavas så haha ;))

   

Sen använder jag bara en liten bas för att jag vill se lite piggare ut och jag vill inte ha för mycket så jag använder ett ljust bronzer och bara en dutt av min blush. Och inga dyra grejer heller bara för att mitt dyrare smink har jag när man ska iväg.

 

Sen använder jag faktiskt bara en brun mascara för mina ögonbryn, har nyligen kommit på det haha. Jag har redan mörka ögonbryn men den här hjälper till att kamma (?) dem.

 

Sen tar jag på lite mascara och läppbalsam

  

sen är jag klar!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Rönnberg - 9 augusti 2014 01:53


Hej! Ska sova nu men ville bara skriva av mig lite, hade skit kul i Stockholm var lyckat ska dit i höst igen med min kompis. Min mamma och pappa var på Åland och då trampade hon på nånting som gjorde att hon vred till knät, dem åkte till akuten och ...

Av Ida Rönnberg - 29 juli 2014 13:00

Köpte inte mycket men som vanligt hittar jag alltid något     Pudret och foundationen köpte jag på Åland, tänkte inte på att vi skulle till Stockholm men jag är sjukt nöjd över dem! Pudret måste man förbättra på några gånger under dagen man ann...

Av Ida Rönnberg - 28 juli 2014 16:11


Yeeeey! Stockholm imorgon! Jag är så peppad som man kan bli och det ska bli så himla kul, det blir jag, mamma, pappa och min kompis. En riktig mysig dag hoppas jag på. Just nu sitter jag vi dator och är halft vid liv. Sover inte så bra på nätterna,...

Av Ida Rönnberg - 23 juli 2014 23:53


    

Av Ida Rönnberg - 23 juli 2014 23:13


Min uppdatering var inte bäst igår men jag var så seg kände mig nästa sjuk jag låg bara och tittade på pll och tittade klart på säsong 4 och jag säger bara et ord för att inte förstöra slutet... wooooow :O  Idag så vaknade jag och var fortfarande s...

Vad kul att just du hittade hit! Jag heter Ida och som ni ser på bilden har jag en katt och han heter Zigge :)
Jag är lite allmänt konstig och jag älskar att sitta ner och rita. Jag är 16 år och det betyder att jag ska snart börja på gymnasium. På min blogg kan du läsa om allt! Men vad ska jag göra för att få just dig att stanna kvar och läsa min blogg? Det får du själv bestämma om du vill stanna kvar och läsa allt ifrån min dyslexi till vad jag har ritat, sen gillar jag också att skriva om kläder och smink. Men jag hoppas på att min lilla blogg får dig att le :)

Mycket stav fel?

Ja det kan vara för att jag har dyslexi. Och det är att man har svårt med stavning och läsning.

       

fråga mig!

11 besvarade frågor

Har du frågor?

Har du funderingar eller vill du bara veta något så kan du maila mig till

impanzzz@hotmail.com

Omröstning

Vad vill du se mer av i bloggen??
 Bilder/kort
 Om mig
 Ritat
 Outfit
 Pyssel
 Shopping
 Om min vardag
 Annat

nått du vill se mer av :D? (kategorier)

Arkiv

Cow Print Pointer

Länkar


Skapa flashcards